helsingborg

CMF

Nummer två är bara den första förloraren
Gick med
6 Apr 2004
Hoj
Honda VTR SP1 2001
tjena och hej. var ute och körde i helsingborg igårkväll. verkade bara vara jag som var kör sugen . så bara en gubbe på en fjollmoppe. det var allt. vart håller alla i helsingborg hus. ? . ? lite dåligt tycker jag. för så kallt var det inte igår. ja och så hade vi ju d vanliga bönnerna med sina hottade 740 uppe vid mc donalds. men hur roliga är d. mer körning i hbg grabbar och töser. trist att köra själv. :gnissla :hihi :7peta :4skrika

CMF skrev:
tjena och hej. var ute och körde i helsingborg igårkväll. verkade bara vara jag som var kör sugen . så bara en gubbe på en fjollmoppe. det var allt. vart håller alla i helsingborg hus. ? . ? lite dåligt tycker jag. för så kallt var det inte igår. ja och så hade vi ju d vanliga bönnerna med sina hottade 740 uppe vid mc donalds. men hur roliga är d. mer körning i hbg grabbar och töser. trist att köra själv. :gnissla :hihi :7peta :4skrika

jag var till macken & handlade vid 22 tiden, så mötte jag en blå R1:a med passagerare vid rakan utanför HD huset, mot tippen..

sedan vet jag att många var upp till falkenberg & körde/kolla på ERF, så det kan vara en anledning.

wonderwizard skrev:
jag var till macken & handlade vid 22 tiden, så mötte jag en blå R1:a med passagerare vid rakan utanför HD huset, mot tippen..

sedan vet jag att många var upp till falkenberg & körde/kolla på ERF, så det kan vara en anledning.

det var nog inte någon blå retta det var nog jag och min blå blade. tiden stämmer

wonderwizard skrev:
jaså, det var det kanske... förare svart ställ, passagerare massa färger på stället ? (tror det va så)

tvärt om . förare färtat ställ och vit och svart hjälm. passagerare svart ställ och svart och grå hjälm. hoj utan numerplåt

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back