Helsingborg

• Thread starter Thread starter SG
  • Start date Start date

SG

Ny medlem
Gick med
18 Oct 2006
Hoj
MT-01 yamaha
Hej, jag blev ombedd att gå in och kolla denna sajt, det har sagts att den är bra om man vill samåka runt regionen. Säsongen är så gott som över men jag kör fortfarande min MT-01. Det var lika bra att registrera sig nu så att man är redo då det börjas köra långfärder igen! Jag tar gärna emot tips på platser och tider som gäller i Helsingborg.
vi ses på vägen!
Susanne

SG skrev:
2550231 Hej, jag blev ombedd att gå in och kolla denna sajt, det har sagts att den är bra om man vill samåka runt regionen. Säsongen är så gott som över men jag kör fortfarande min MT-01. Det var lika bra att registrera sig nu så att man är redo då det börjas köra långfärder igen! Jag tar gärna emot tips på platser och tider som gäller i Helsingborg.
vi ses på vägen!
Susanne

välkommen till SH

titta in under R.O.H (Riders of Helsingborg)
http://www.sporthoj.com/forum/forumdisplay.php?f=36

kan det vara dig jag & 2 kompisar mötte nere på sundstorget för någon månad sedan ? tjejen som var med övningskörde ..

// Henke

SG skrev:
2550231 Hej, jag blev ombedd att gå in och kolla denna sajt, det har sagts att den är bra om man vill samåka runt regionen. Säsongen är så gott som över men jag kör fortfarande min MT-01. Det var lika bra att registrera sig nu så att man är redo då det börjas köra långfärder igen! Jag tar gärna emot tips på platser och tider som gäller i Helsingborg.
vi ses på vägen!
Susanne

hallå där,, alltid kul me nytt folk. känn dig välkommen och som wonderwizard sa kolla in R.O.H riders of helsingborg tråden.

mvh Eric

sundstorget -japp

jag har nog varit på och passerat sundstorget ett par gånger och bland annat snackat med lite folk där, men då det gäller övningskörning så stämmer det inte in på mig. Jag har kört länge men mestadels solo
Susanne

tack, jag går in och kollar direkt!
Susanne

Last edited:
SG skrev:
vi ses på vägen!
Susanne
Välkommen!

TJÄNARÉÉÉ!!!........
Välkommen till dårarnas paradis:yoparty

SG skrev:
vi ses på vägen!
Susanne

hej hej! skoj med lite kjolfolk från häromkring :) känner själv bara några enstaka med hoj än så länge men hoppas på fler bekantskaper och köra omkring med... :)

givetvis har det mindre betydelse av vilket kön, men känns som det är lättare att hänga på tjejer... :tungan

välkommen i alla fall :tummenupp

runda

hehehe du skrev långrunda
då missade du våran långrunda 50 mil och den rundan var Runt skåne heheh

Varning!!!

SG skrev:
2550299 jag har nog varit på och passerat sundstorget ett par gånger och bland annat snackat med lite folk där, men då det gäller övningskörning så stämmer det inte in på mig. Jag har kört länge men mestadels solo
Susanne

tack, jag går in och kollar direkt!
Susanne
Vill direkt höja en varningens finger för grabbarna i R o H.
Det är en samling odågor som wheelar och väsnas och kör alldeles för fort. Dessutom brukar dom samlas o dricka sprit (främst Absinthe). Under dessa spritorgier passar dom på att lura i denna djävulsdryck i icke ont anande hjälplösa människor. Sen tar dom foto på eländet och kör med utpressning.

Dom farligaste är (utan inbördes ranking):

996D
blacktriple
wonderwizard
Zmurfen och Zmurfan
YappE
Sniper
PutteLiten
Weloz
Skutte aka Fluffy fluffy bunnyfeets
Skutte aka Crazy Frog
Skutte aka Skutte
Boffen
Glenning
Whyan

Välkommen hit!

Hur gammal är du? Jag är upptagen men det finns flera (några finns med i Mavericks lista) singlar som kör hoj i R.O.H. Jag ställer frågan i deras namn :rolleyes:

Maverick_ou812 skrev:
2551003 Vill direkt höja en varningens finger för grabbarna i R o H.
Det är en samling odågor som wheelar och väsnas och kör alldeles för fort. Dessutom brukar dom samlas o dricka sprit (främst Absinthe). Under dessa spritorgier passar dom på att lura i denna djävulsdryck i icke ont anande hjälplösa människor. Sen tar dom foto på eländet och kör med utpressning.

996D
blacktriple
wonderwizard
Zmurfen och Zmurfan
YappE
Sniper
PutteLiten
Weloz
Skutte aka Fluffy fluffy bunnyfeets
Skutte aka Crazy Frog
Skutte aka Skutte
Boffen
Glenning
Whyan

tuckte du glömde dej själv när du gästar :D

Maverick_ou812 skrev:

ähh... han bara överdriver... inget att lyssna på. :rolleyes: :D

SG skrev:
vi ses på vägen!
Susanne

:hej
Det var mig och BT du träffade!
Kolla in ROH-delen för tider när det händer saker.

Maverick_ou812 skrev:
Massa text.....

Nehä och jag bara rååååååkade hamna överst på din lista. :mad: :4skrika :krama

Last edited:
SG skrev:
2550231 Hej, jag blev ombedd att gå in och kolla denna sajt...

Kul att du verkligen hittade hit också nu när vi varit garagegrannar så pass länge. :tummenupp

Maverick_ou812 skrev:

996D
blacktriple

Nu var det faktiskt oss två hon träffade och hon vågade ändå regga sig här...

Det är respekt. :)

Last edited:
Nyheter
En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon

Foto: Andreas Johansson ...

Custom Bike Show 2025