Helsingborg 8/5

Henke

Medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Blå med 167hk -06:a
Idag e jag sugen på en kvällstur.
Någon som vet några kurviga vägar som vill hänga på?

Tänkte att köra runt 18-19 tiden.

jag hade gärna hängt på, men hojen blir inte klar förren nästa vecka... :(

Du (eller någon annan här) råkar inte känna till någon lackerare i hbg-trakten?

Last edited:
Henke skrev:
Idag e jag sugen på en kvällstur.
Någon som vet några kurviga vägar som vill hänga på?

Tänkte att köra runt 18-19 tiden.

Åk till Knutstorp banan, Bike-evenst är juh där tom. lörd, så det lär vara många hojjar i området...

kör säkert :)

Jag är också lite sugen på en runda ikväll ska höra med dom andre om dom också är sugna på en runda ! Jag ska göra lite ärende mellan 16-18 så jag får se hur det ser ut ! Du kan ju ringa mig vid 17.30 tiden
Tele 070-990 11 12 krickan :squid

Helt klart ball Krickan.
Dagens körning var kanon.
Mycket kurva blandat med riktiga högfarts partier.
VTRén fick gå på en hel del på maxfart (jävla R1:or till att va snabba :) )
Ni verkar vara ett kul gäng.
Hänger gärna på fler ggr.

Grymma wheelies bjöds det åxå på.

:rock

Henke skrev:
Helt klart ball Krickan.
Dagens körning var kanon.
Mycket kurva blandat med riktiga högfarts partier.
VTRén fick gå på en hel del på maxfart (jävla R1:or till att va snabba :) )
Ni verkar vara ett kul gäng.
Hänger gärna på fler ggr.

Grymma wheelies bjöds det åxå på.

:rock
Det var kul att höra ! Vi är ett rättså vilt gänge :squid men jag lär väl sakna min r-1a när jag har sålt den ! det var en kille som hade mailt nu när jag kom hem och han varka vara riktigt intresserad men supermotarden ska väl hänga med en då sen ! Det är bara att hänga med så fort du har tid ! Har du något mobil nr så kan du PMa det eller så kan jag ringa på dit hem nr ! :rock :rock :rock

Jag kan nog de flesta riktigt krokiga vägarna :)
Fast det e runt klippan - Ljungbyhed området. Åk ut dit o testa lite på småvägarna, de är sjukt kurviga.

När jag får min hoj ska jag visa :)
hur många e ni som åker krykkan?

750RR

Jaha..där missade man något tydligen....blev inte klar till 18.30

Hänger gärna med på dem kurviga vägarna..

maverick_750rr skrev:
Jag kan nog de flesta riktigt krokiga vägarna :)
Fast det e runt klippan - Ljungbyhed området. Åk ut dit o testa lite på småvägarna, de är sjukt kurviga.

När jag får min hoj ska jag visa :)
hur många e ni som åker krykkan?

750RR
Det är dom vägarna vi kör +Örkelljunga Ängelholm och många andra här runt om ! Där är många fina vägar över söderåsen o hallansåsen ! När får du hojen ?
När hela gänget är med så är vi mellan 15-20 st men det är några som har slutat köra :confused: Sen måste du lära dig jag heter inte krykkan :gråta Jag hetter Krickan :cool: Vi ses :squid

Krickan4 skrev:
Det är dom vägarna vi kör +Örkelljunga Ängelholm och många andra här runt om ! Där är många fina vägar över söderåsen o hallansåsen ! När får du hojen ?
När hela gänget är med så är vi mellan 15-20 st men det är några som har slutat köra :confused: Sen måste du lära dig jag heter inte krykkan :gråta Jag hetter Krickan :cool: Vi ses :squid

Jag fattar inte - kriiii... krykkan :)

Jag får den kanske nästa vecka med hjälp av gud.... Om jag inte hinner nästa helg så testa att köra från Munka till Aggarp(Axtorp kanske?) och vidare bort till Hästgården till 90-vägen. Kör vänster på den lååångt ner tills ni kommer in till Forsbacka tror jag det heter, där svänger ni höger, kör nu så långt det går på den vägen och när den tar slut svänger ni vänster. Sen e d bara o gasa på igen :)

Du kanske inte fattar, men det e en riktigt grym mc-väg vill jag lova. Synd att man bara får kör den med glassbilen varannan lördag. :rolleyes:

750RR

Back