Help...

PutteLiten

Twins have more fun
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
TL1000R; Triumph Tiger; XR650R SM; XL1200X
Kan någon förklara teminologin i följande mening.

--
I can get you a hydro switch banjo bolt and post it to you if need be - just let me know what thread pattern you need etc (most euro MC's are 10mm x 1.0 IIRC but I could be wrong about that).
--

Det saknades en broms-switch-relä på min Magura huvudpump, och tydligen finns det en mojäng man kan sätta (byta ut) bajon uppe vid cylindern och fixa det. Och jag har fått erbjudandet att en kille kan fixa en sådan till mig, men så är det här med "thread pattern" - "euro MC's are 10mm x 1.0 IIRC". Vad är detta???
:va

Last edited:
PutteLiten skrev:
2106890 Kan någon förklara teminologin i följande mening.

--
I can get you a hydro switch banjo bolt and post it to you if need be - just let me know what thread pattern you need etc (most euro MC's are 10mm x 1.0 IIRC but I could be wrong about that).
--

Det saknades en broms-switch-relä på min Magura huvudpump, och tydligen finns det en mojäng man kan sätta (byta ut) bajon uppe vid cylindern och fixa det. Och jag har fått erbjudandet att en kille kan fixa en sådan till mig, men så är det här med "thread pattern" - "euro MC's are 10mm x 1.0 IIRC". Vad är detta???

Stigningen på jängan.

PutteLiten skrev:
2106890 Kan någon förklara teminologin i följande mening.

--
--

Kostar 125:- här hemma i Sverige
Hynda har normalt 10 x 1.25

Tackar.

Det är dock ett Magura och inte Honda orginal.

Någon som vet var man kan köpa detta i Sverige? Borde vara billigare frakt än att skicka från USA. även om de fans där för runt $20

PutteLiten skrev:
2113356 Tackar.

Det är dock ett Magura och inte Honda orginal.

Någon som vet var man kan köpa detta i Sverige? Borde vara billigare frakt än att skicka från USA. även om de fans där för runt $20

HÄR -->

Last edited:
Magura 16mm 190 Radial har M10 *1.0

Så nu ska jag bara beställa :)

*/ ?>
Nyheter
Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Back