Help wanted! -Vart kan man hyra hoj?

Mc-varuhuset hyr ut i Sthlm. Drygt 2000 över ett veckoslut. Kolla där.

Tack! Hittade en streethoj till uthyrning för 2195 fre-mån inkl. 400 km.
Lite dyrt dock, så jag funderar allvarligt att dra till visby en helg ist o hyra där. Blir billigare även med resan inkluderat o så har jag lite kompisar som bor i Visby. Kanske lite roligare att åka runt på gotland än i centrala sthlm. (?)

Nån som åkt runt på gotland?? Finns det fina o bra vägar?

Har inte svar på din fråga, men varför studerar du om du inte kan ha "glädjeämnen" i ditt liv samtidigt? Du vet aldrig hur långt ditt liv är, det kan ta slut när som helst. Passa på att ha kul medans du lever. Visst kan jag förstå att det är bra att vara utbildad i framtiden, men om du dör på din examensdag, är det inte bättre att ha haft kul de åren som du istället studerat under?

Varför går du i gymnasiet för? Tänk om du dör dagen då du tar studenten då har du ju slösat bort 3 år:7peta

Varför går du i gymnasiet för? Tänk om du dör dagen då du tar studenten då har du ju slösat bort 3 år:7peta

Det är inte accepterat att i dagens samhälle inte ha gått ur gymnasiet, varken av föräldrar eller flickvänner:huvet

Hade mycket hellre jobbat 1-2 veckor per månad och kört hoj resterande veckor:tummenupp

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph