Hej alla glada fartsyndare!
har ett konstigt litet elfel på min "moped"..
va ute en sväng igår kväll och allt fungerade som det skulle... kom hem från jobbet idag och skulle ta en tur, meeeen.......(nu börjas det...)
nyckel i tändningen.. vrider om... display lyser.. strömbrytaren på... och ska starta, ingenting hände... whatta hell.... displayen blinkar och har sig..
MEN!! när jag slår av strömbrytaren så lyser displayen solklart.. och när jag slår på den igen så blinkar den igen.. och slocknar vissa ggr...
fram och bak lysen funkar inte samt bromsljus.. när bromsar med handtaget o fotbromsen så slocknar displayen..
DOCK så funkar blinkers runt om, strömbrytarn på "off"...
kan kicka igång den utan problem!!
har kollat alla säkringar tryckt dit alla relän och kablar..
ibland funkar alla lysen som det ska oxå..
och ja, det är fullt kräm i batteriet... fattar noll...
har ett konstigt litet elfel på min "moped"..

va ute en sväng igår kväll och allt fungerade som det skulle... kom hem från jobbet idag och skulle ta en tur, meeeen.......(nu börjas det...)
nyckel i tändningen.. vrider om... display lyser.. strömbrytaren på... och ska starta, ingenting hände... whatta hell.... displayen blinkar och har sig..
MEN!! när jag slår av strömbrytaren så lyser displayen solklart.. och när jag slår på den igen så blinkar den igen.. och slocknar vissa ggr...
fram och bak lysen funkar inte samt bromsljus.. när bromsar med handtaget o fotbromsen så slocknar displayen..
DOCK så funkar blinkers runt om, strömbrytarn på "off"...
kan kicka igång den utan problem!!
har kollat alla säkringar tryckt dit alla relän och kablar..
ibland funkar alla lysen som det ska oxå..
och ja, det är fullt kräm i batteriet... fattar noll...