Under dagens eftermiddagsrusning var jag på väg ut från centrala Stockholm. Jag körde mellan bilarna i en ovanligt lång kö. Just det vägpariet jag körde på är rätt tight, och om en bil står lite "fel" så kommer man inte förbi. Konstigt nog så flyttade väldigt många bilar på sig för att jag skulle komma fram bättre. Konstigt - det har aldrig hänt förut; folk brukar mest stå still, alternativt blockera med flit...
Längre fram i kön såg jag varför... där åkte ett gäng HA-medlemmar genom kön... eftersom jag kom efter dem hade bilarna som släppte förbi mig redan sett deras västar och trodde väl att jag var en av dem, så de flyttade väl på sig så snällt de kunde av ren skräck att få rutan krossad eller så
HA är helt ok men fan för Bandidos! Blev nästan avprejjad från vägen utav några idioter som eskorterade två feta jaguarer, och jag hade bråttom men inte dem. Skulle köra om dem på insidan för att de täckte hela vägen men icke! Till slut så blev jag så sur så jag åkte om dem i grässlänten mellan vägarna (körde subaru 4wd) och gav dem fingret. Sen ringde jag farbror blå och sade att det var flera Bandidos-medlemmar som höll på och prejjade folk av vägen strax utanför örebro och han skule skicka ut en stor styrka Hoppas de drygade med de jäklarna...
Behöver jag påpeka att jag maxade bilen på vägen hem...?
HA är helt ok men fan för Bandidos! Blev nästan avprejjad från vägen utav några idioter som eskorterade två feta jaguarer, och jag hade bråttom men inte dem. Skulle köra om dem på insidan för att de täckte hela vägen men icke! Till slut så blev jag så sur så jag åkte om dem i grässlänten mellan vägarna (körde subaru 4wd) och gav dem fingret. Sen ringde jag farbror blå och sade att det var flera Bandidos-medlemmar som höll på och prejjade folk av vägen strax utanför örebro och han skule skicka ut en stor styrka Hoppas de drygade med de jäklarna...
Behöver jag påpeka att jag maxade bilen på vägen hem...?
Hehehe. När jag i min ungdom var på en mindre laglig krog i Sthlm, så hamnade jag i handgemäng med ett gäng HA killar, det var inte så farligt, men en utav dom knuffade mig så att jag flög ett par meter bakåt, vad gör fyllesmarta jag då? Jo jag slår raskt tillbaka.......behöver jag säga att ca 2 sekunder senare var jag omringad av killar i färgglada västar och bister uppsyn....tur att vakterna på krogen gick emellan och bad mig hålla mig på avstånd ifrån dom resten av kvällen.....
Till saken hör ju att jag är oerhört storväxt med mina 175 cm/70kg.......