Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
RedBaron skrev:2675594Hehe, HA stämde Disney för att de använde sig av deras logga i filmen.
http://news.bbc.co.uk/2/hi/entertainment/4796674.stm
Det tycker inte jag heller att den ska, men lite kul blir det ju när de stämmer Disney.DFMSWEDEN skrev:2675813Helt rätt...varför ska deras logga användas hur som helst!!!
RedBaron skrev:2675831Det tycker inte jag heller att den ska, men lite kul blir det ju när de stämmer Disney.
DFMSWEDEN skrev:2676305...Disney är ju redan ett stort varumärke!!
Undrar bara hur det kommer att gå?
Numera så är filmen tydligen ändrad så att det är "Del Fuegos" huvudpersonerna stöter på.Gottis skrev:2678884antagligen så får disnye gå med på en förlikning efter som HA är ett registrerat Varumärke
tycker det är ganska klantigt av disnyedom borde veta bättre
blir det en förlikning kommer det absolut inte se bra ut efter som det skulle kunna tolkas at Disnye bidrar till en utveckling av ett brotts syndikat
men åt andra sida kanske vi får se Musse på en HD och HA väst![]()
![]()
Den heter "made of steele" hyfsad rulle om man är en bikerLooped skrev:2670560Missminner jag mig inte så finns det en till HA film med Charley Sheen om nån undercover snut som infiltrerar där..
MatteKholm skrev:2672229Appropå hells angels så är www.hellsangels.se ledig. Sitter och försöker komma på nåt bra namn på en egen domän. Men det kanske inte skulle bli så populärt om man reggade den?![]()
Lx3 skrev:2670832wolfman skrev:2670651Made of steel heter den...Skön rulle.
Finns väl nån variant på samma tema som heter "Stone cold" eller nått sånt..
Har för mig att den var rätt ok.![]()
Förutom slutet! Dör han eller överlever han?
RSV_Ante skrev:2682591Rätta mej om jag har fel, kanske är ute å seglar..... Men var inte grunden i HA ett gäng flygare/piloter som ville ha nått att göra efter kriget?
/A
vad jag hört Vietnamnveteraner, som aldrig kunde bli återanpassade efter kriget. Flygare eller piloter kan jag inte säga om det var eller inte var. Fanns nog inte samma kunskap och resurser om sånt på den tiden (återanpassning till samhället). Jag hade en arbetskamrat som var hkppilot i Vietnam, han ville aldrig prata om det när han var nykter å när han var full så fick man bara hintar. Killen gick på duktigt starka mediciner kan jag säga.
Lite myt, lite sanning men fel krig.Kawwa skrev:2684080vad jag hört Vietnamnveteraner, som aldrig kunde bli återanpassade efter kriget. Flygare eller piloter kan jag inte säga om det var eller inte var. Fanns nog inte samma kunskap och resurser om sånt på den tiden (återanpassning till samhället). Jag hade en arbetskamrat som var hkppilot i Vietnam, han ville aldrig prata om det när han var nykter å när han var full så fick man bara hintar. Killen gick på duktigt starka mediciner kan jag säga.
Namnet kommer från tredje skvadronen i AVG, inget annat. Sen må denna skvadron i sin tur inspirerats av filmen.ft skrev:2686029Bli film?
Hells Angels var en film långt innan det hade något med hojar att göra.
http://www.imdb.com/title/tt0020960/
Gänget HA tog sitt namn efter filmen. F ö den film Howard Hughes håller på och filmar i "The Aviator".
Skulle bra gärna ha fatt på originalrullen!
Jodå !supernaut skrev:2686441Det finns väl egentligen ingen bra film som har mc i temat.
Jag minns en engelsk serie som gick på eftermiddagarna, som handlade om en mc-polis. Tror det är det bästa jag sett.
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |