Hello!

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Hello! Är ny här på sporthoj.com, och ny när det gäller hoj. Är riktigt blåbär men lär mig med snabba takter. :D
Har ni information och dela med er så skriiiiiiiv! Vill veta allt som finns o veta. :tummenupp
Har varken mc kort eller mc men det kommer bli ändring på det till nästa sommar.
O just d, e r1 fan men kommer nog starta med något mildare. :tuttar

Peace n löööv!:yoparty :D

Willkommen! Läs här varenda dag så kommer du lära dig mycket vettigt :tuttar och ovettigt :tomten

Money skrev:
2421931 O just d, e r1 fan men kommer nog starta med något mildare. :tuttar

Välkommen!

NEJ! Satsa på det hjärtat vill ha och kör sedan med hjärnan. Prova massor!

Money skrev:
2421931 Hello! Är ny här på sporthoj.com, och ny när det gäller hoj. Är riktigt blåbär men lär mig med snabba takter. :D
Har ni information och dela med er så skriiiiiiiv! Vill veta allt som finns o veta. :tummenupp
Har varken mc kort eller mc men det kommer bli ändring på det till nästa sommar.

Ta kortet..du kommer aldrig att ångra dig... ta teorin i vinter så är det bara att satsa på körningen så fort det är snöfritt på gatorna...häng på låset om du ska köra på trafikskola.....välkommen förresten.. :tungan
Och du..satsa på en hoj du verkligen vill ha...annars ångrar du dig bara...

Money skrev:
2421931 Hello! Är ny här på sporthoj.com, och ny när det gäller hoj. Är riktigt blåbär men lär mig med snabba takter. :D

välkommen!!! hadde haft mitt kort nu om inte läkarna varit så snabba o skriva ut piller=( så de får bli nästa sommar, e för övrigt helt grön jag med på mc, så pma när du tagit kortet så kan vi ju skämma ut oss ihop:D

wonderwizard skrev:
2423116 välkommen.:tummenupp
Gissa vem som tippsat henne om SH... :tungan

Och om hon vågar så ska det vara första onsdagsgaset 6/9 för pengens del :D bakpå Maffan... :skrämd

Ta nu med dom andra pösmunkarna från ROH och gasa med oss... :yoparty

Maffan skrev:
2425172 Gissa vem som tippsat henne om SH... :tungan

Och om hon vågar så ska det vara första onsdagsgaset 6/9 för pengens del :D bakpå Maffan... :skrämd

Ta nu med dom andra pösmunkarna från ROH och gasa med oss... :yoparty

nästa vecka jobbar jag till 18.00 :argpådato :mad:

men hoppas jag hinner ner någon gång till i år, innan det blir för jävla kallt på kvällarna

Money skrev:

Jaha ja :tummenupp de var på tiden:)
Är själv ny här, me min Gixxer:yoparty Så snabba dig så du kan hänga på en repa elr två..
Lycka till o va rädd om dig!
//F

Tack alla! Känner mig välkommen :D
Aaa....ja hoppas att d kommer gå fort att fixa kortet, vill köra nuuu!
Men ma får väl hänga me på nåra mc möten o snyltåka så länge. :tuttar

:tummenupp

Nyheter
Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Bike-Dagarna har öppnat!