Helkväll!

Till mitt försvar yrkar jag att jag faktiskt lyssnade till Sportradion igår - det är ganska ungdomligt har jag hört.

Goodstuff skrev:
Till mitt försvar yrkar jag att jag faktiskt lyssnade till Sportradion igår - det är ganska ungdomligt har jag hört.

Äsch, de håller bara på och spelar en massa dunka-dunka. Håll ut till imorgon, då är det "Ring så spelar vi".

Ja, mysmek är kul. Lite tilltugg, en pilsner och så lugnt skruvande i lysrörens varma sken :)

Nyteknik skrev:
Jo, du har rätt. Har man osis kan man få veta något som inte stämmer överens med den egna världsuppfattningen. Jobbigt.
Garanterat. Dagens kommunismeko bjuder alltid på godbitar.

Teddy skrev:
Äsch, de håller bara på och spelar en massa dunka-dunka. Håll ut till imorgon, då är det "Ring så spelar vi".
Ring P1 - För dig som är bitter, rabiat och ensam.

Teddy skrev:

Faktum är att jag inte bangar för att lyssna på "Ring så spelar vi". Givetvis inte för musiken, men för de positiva associtationer det ger. Signaturen måste vara en av de mest glad-kuliga i mammaminne. Inga sura miner där inte. Kanske just vad Valmers behöver?

:tummenupp

Goodstuff skrev:
För övrigt har jag förlikats med min gubbighet.
En kollega, 30 år och småbarnsförälder, ska byta bil. Jag lobbar hårt för exempelvis en Audi A4 Avant -03. Då säger kollegan så här:

-Det är ingen idé, jag har redan gett upp. Det blir en V70. Jag är gubbe nu. :rolleyes:

valmers skrev:
En kollega, 30 år och småbarnsförälder, ska byta bil. Jag lobbar hårt för exempelvis en Audi A4 Avant -03. Då säger kollegan så här:

-Det är ingen idé, jag har redan gett upp. Det blir en V70. Jag är gubbe nu. :rolleyes:

Min sambo sa en gång : "Du var säkert gubbig redan när du var 18."
Säger det mer om mig eller min sambos smak?

Föresten är det bara gubbjävlar som kör Audi A4. :fakta

Goodstuff skrev:
Min sambo sa en gång : "Du var säkert gubbig redan när du var 18."
Säger det mer om mig eller min sambos smak?

Föresten är det bara gubbjävlar som kör Audi A4. :fakta
Nja, inte Audi A4 1.8TS Quattro S-Line, som undertecknad slår sina lovar omkring. Gubbjävlarna gillar inte sportchassi, "det är så stötigt". :rofl

valmers skrev:
Nja, inte Audi A4 1.8TS Quattro S-Line, som undertecknad slår sina lovar omkring. Gubbjävlarna gillar inte sportchassi, "det är så stötigt". :rofl

Nä den bilen är det inge gubbar som kör, däremot sydeuropeeiska frisörer och svenska pojkbandsimitatörer som använder Veet och vax i håret.

Chris Ash skrev:
Nä den bilen är det inge gubbar som kör, däremot sydeuropeeiska frisörer och svenska pojkbandsimitatörer som använder Veet och vax i håret.
Nej, har anlagt långhårig sommarfrilla, nu är det spray som gäller. Alternativt en kombination. Veet är bra, men man ska inte underskatta en bra Mach 3.

valmers skrev:
Nej, har anlagt långhårig sommarfrilla, nu är det spray som gäller. Alternativt en kombination. Veet är bra, men man ska inte underskatta en bra Mach 3.

Mach 3 använder man i ansiktet, jag hoppas du inte har Veet där!

Nyheter
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026