putte65
Ny medlem
Hejsan
Jag undrar om det går att sätta en sådan här kåpa (eller vad det heter) på min Suzuki GSX 550 E -83? Den jag har (orginal) slutar ju lite under framlampan. Om det sedan är snyggt att ha denna helkåpa är ju en smaksak. Länken nedan finns denna kåpa fast på en Ef -85. Hoppas det är ok att använda länken..
http://www.blocket.se/vi/22577787.htm
Tackar på förhand

Mvh
Jag undrar om det går att sätta en sådan här kåpa (eller vad det heter) på min Suzuki GSX 550 E -83? Den jag har (orginal) slutar ju lite under framlampan. Om det sedan är snyggt att ha denna helkåpa är ju en smaksak. Länken nedan finns denna kåpa fast på en Ef -85. Hoppas det är ok att använda länken..
http://www.blocket.se/vi/22577787.htm
Tackar på förhand
Mvh
Det som möjligen saknas på din är dom nedre fästena, men kan du hålla i en svets borde det inte vara några problem heller.