Helgplaner?

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Gott folk! Vad har ni för helgplaner!? MC-säsongen får man väl anse slut, så vad ska ni hitta på istället?

Här blire korvgrillning i skogen med kidsen, sen framåt kvällen kommer några polare över på middag. Kanske blir det årets sista grillningmiddag? Finns gott om rödtjut så det kan säkert bli trevligt!

Försöka hålla hunden lugn tills matte kommer hem från London.

Arla morgonstund! Webaston står och värmer 7.3:an utanför lägenheten, jag hör den väl. Snart ska jag trucka ut på Värmdö för att hälsa på hos en polare i dennes nya stuga. Sedan blir det över till föräldrarnas gård för att försöka mig på att bryta ner en stor jordhög med valmettraktorn för att förhoppningsvis framåt aftonkröken lyckas få upp den igen till ett lastrampsfundament.

Helgplaner?! Det var längesedan man hade helgplaner. Sambon har som vanligt planerat upp varje timme och minut av den lilla lediga tiden man har på helgen. :(:3freak:4skrika:gråta:brynad:huvet

Drar med ungarna på traktorpulling på fm. Sen blir det nog lunch i form av pasta med tacoköttfärs och till em. ett besök hos en släkting som vill ha hjälp med sin tv (gammalt folk), för att avsluta dagen hos en annan släkting som har 18-års kalas. Kallar det kalas då alla småkusinerna skall dit tillsammans med mina ungar, så jag antar att han har sin riktiga fest någon gång då vi är långt, långt därifrån.

Min käring ligger och sover, så något roligare än så här blir det inte.

Bitter? Kan ni ge er fan på..............

Mgp kvalet på viasat just nu, sen ut i regnet och försöka fixa en kärvande bakbroms på min vw buss. Sen tar ja dagen som den kommer! Som alltid :tummenupp

Drar med ungarna på traktorpulling på fm. Sen blir det nog lunch i form av pasta med tacoköttfärs och till em. ett besök hos en släkting som vill ha hjälp med sin tv (gammalt folk), för att avsluta dagen hos en annan släkting som har 18-års kalas. Kallar det kalas då alla småkusinerna skall dit tillsammans med mina ungar, så jag antar att han har sin riktiga fest någon gång då vi är långt, långt därifrån.

Min käring ligger och sover, så något roligare än så här blir det inte.

Bitter? Kan ni ge er fan på..............

Grymt! Traktorpulling, var i landet kan man kolla sånt? Det skulle jag gärna vilja se.
I övrigt ser din dag ut som vilken normal farsas som helst. Tur man inte är ensam!

Grymt! Traktorpulling, var i landet kan man kolla sånt? Det skulle jag gärna vilja se.
I övrigt ser din dag ut som vilken normal farsas som helst. Tur man inte är ensam!

På en åker mellan Göteborg och Halmstad.

Alla aktiviteter man numera ar för sig involverar någon form av fadersroll.

Putsat mässing, ska städa lite, gå på inflyttningsfest. I morgon blir det att hjälpa mamma med lite fix och sedan gymma. Livet efter 40 typ.:banana

Fortsätta vara förkyld samt eventuellt tappa om mitt vin.

Och eventuellt åka och kika på ny skoter...

Last edited:
Gick precis upp ur sängen..om 3 timmar börjar jag jobba igen.

Samma sak gäller imorgon.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...