Helgens kärring award

Fegast i helgen


  • Antal röstningar
    0
Nr:18 skrev:
Men vafan nurå??? Snacka om onödigt inlägg!!!! Spam av värsta sort :fakta

Spam? Ta och kamma dig, även om det blir svårt.
Vad har erat tjafsande om din hoj att göra med pollen om Helgens Kärring Award?
Nada. Ni spammar och jag regerar.
 
Att så få reagerar över det kärringaktiga i att stå vid bankanten bara för att det regnar tyder på an alltför stor andel hiphopskadade sängvätare bland forum-medlemmarna här.

Att vi inte vågar låna hojar är ju iofs rätt formulerat. Jag vågar inte riskera att skuldsätta mig långt bortom nyår bara för att köra ett litet rejs till..
 
Chrille skrev:
Att så få reagerar över det kärringaktiga i att stå vid bankanten bara för att det regnar tyder på an alltför stor andel hiphopskadade sängvätare bland forum-medlemmarna här.

Att vi inte vågar låna hojar är ju iofs rätt formulerat. Jag vågar inte riskera att skuldsätta mig långt bortom nyår bara för att köra ett litet rejs till..

Vi ska inte mobba dig alltför länge för den sakens skull, nr18 vågade ju sig inte ens till banan. Men jag tror han höll sig i olofström eftersom hans gixxer hade fått stryk av en trx på sviestad ;)
 
oFFkeFF skrev:
Vi ska inte mobba dig alltför länge för den sakens skull, nr18 vågade ju sig inte ens till banan. Men jag tror han höll sig i olofström eftersom hans gixxer hade fått stryk av en trx på sviestad ;)

Jag tog mig ju i varje fall i mål till skillnad från Nr:Alltidnågotfelpåhojen18. :crash
 
Chrille skrev:
Att så få reagerar över det kärringaktiga i att stå vid bankanten bara för att det regnar tyder på an alltför stor andel hiphopskadade sängvätare bland forum-medlemmarna här.

Att vi inte vågar låna hojar är ju iofs rätt formulerat. Jag vågar inte riskera att skuldsätta mig långt bortom nyår bara för att köra ett litet rejs till..

Det hade varit jättekul att utan tidtagning köra ut med 5 pers varav 3 veidecförare.

På snea regndäck som NR:18 en gång kastad hade man säkert kunnat fixa mekning för hela vintern. Jiiiiiiiiihaaaaaaaaaaa!!!!!!

MEN med Grandmaster, Zilver, Pudeln, Mummelhumlan, Zäälflugan, Roger, etc. på lineupen hade det varit en annan femma och race-on! :fakta Nu kändes det inte så givande i vatten pölarna.

Vadå inte råd att fixa trasig hoj? Du borrar ju olja i Norge hela vintern, 3 467:-/tim. :fakta
 
Nr:18 skrev:
Har bara haft ett enda fel på hojen denna säsongen :fakta

NU var det allt ett riktigt grovt klavertramp fårn grabben som vinkar mer är Kungen och Silvia. ....TILLSAMMANS.

Glasade bromsbelägg, felvända termostater och skjutna topplockspackningar...... osvosv...

Ett enda fel?
 
Chrille skrev:
NU var det allt ett riktigt grovt klavertramp fårn grabben som vinkar mer är Kungen och Silvia. ....TILLSAMMANS.

Glasade bromsbelägg, felvända termostater och skjutna topplockspackningar...... osvosv...

Ett enda fel?

Hähä.. meken/föraren alltså.. :va

/B
 
Chrille skrev:
NU var det allt ett riktigt grovt klavertramp fårn grabben som vinkar mer är Kungen och Silvia. ....TILLSAMMANS.

Glasade bromsbelägg, felvända termostater och skjutna topplockspackningar...... osvosv...

Ett enda fel?
Okej, okej, 2 fel, men inte dom du räknar upp. Toppackningen berodde på termostatfelet i våras= 1fel. Glasade belägg visade sej efter konsultering hos ISR vara utslitna nitar till bromsskivorna.
Tror jag hörde nån skylla på att kedjan kuggade över och orsakade en omotiverad vurpa..... :rolleyes:
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top