Helgens bilder

ÖÖÖHHH!!! Va tusan!? E ni och lajar så där på malmby utan att skylta med det. Om ni ska dit i helgen igen så kommer vi och kikar/lär/leker vi också. :yoparty PM:a gärna mig eller skriv ut det här om ni ska dit. Vore sköj som fan... :)
 
TommyBum skrev:
ÖÖÖHHH!!! Va tusan!? E ni och lajar så där på malmby utan att skylta med det. Om ni ska dit i helgen igen så kommer vi och kikar/lär/leker vi också. :yoparty PM:a gärna mig eller skriv ut det här om ni ska dit. Vore sköj som fan... :)



Kom o HÖÖJ upp på söndag kanske. :fyllisar
 
Maria1980 skrev:
Aj då, dags att börja öva nu då...


Japp :rolleyes:

Ja behöver öva ja med, men man är ju så feg bara.
Testade ju jonnys hoj och de va mycke lättare än på min.
Inte så konstigt att han e så "duktik" de är ju lätt på hans hoj :3freak
 
vfr orre skrev:
Såå jaa... Höööjjjning på det :yoparty , vi kanske ses i helgen :fyllisar

på lördag så blir de :fyllisar höjjning
och på söndag skulle nog Gabbe o Jonny tävla om vem som kunde höja högst
då kanske vi kan få se en 12a.. eller näää :7peta
 
WildChild skrev:
på lördag så blir de :fyllisar höjjning
och på söndag skulle nog Gabbe o Jonny tävla om vem som kunde höja högst
då kanske vi kan få se en 12a.. eller näää :7peta


Känns som att man måste se det :hihi
Glöm inte kameran :tummenupp
 
Härliga bilder!

En liten fråga, var är det för grönt som är under tailen på Cbr 600:an??
Kanske jag som är dum, men frågar man inte får man inget veta... :D
 
Försökte ta mej en närmare titt... Är det en sprite flaska? :va
Eller är det kanske bara jag som yrar ikväll? (det är iaf bild nr 2 som jag pratar om)
 
*Foxen* skrev:
Försökte ta mej en närmare titt... Är det en sprite flaska? :va
Eller är det kanske bara jag som yrar ikväll? (det är iaf bild nr 2 som jag pratar om)


:hihi
du ser helt rätt.
de är en sprite flaska
 
zooom zoooooooom

ja vill ja vill ja vill kunna göra allt de där oxå :( hoppas de blir fint i helgen, igår fick jag uppleva både hagel o regn hem från sthlm "mindre skoj o varmt"
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top