Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Kan ha sina förklaringar varför din Fzr blir så dyr,men jag kan uppmuntra dej om en sådär 10år "så får du en hygglig försäkringBlomquist #14 skrev:Min? Ja du, tror det är typ 5k för halv på mig.
Men det lär bli mer nu när jag inte bor kvar i skogen...
Har inte ställt på änså jag vet inte riktigt än...
Edit: Vill man tillägga så har jag haft kortet i 1år och är 22år själv och bor i "centrum?" av Enköping.
Därav tankarna på nya försökringstrix.Exup skrev:Kan ha sina förklaringar varför din Fzr blir så dyr,men jag kan uppmuntra dej om en sådär 10år "så får du en hygglig försäkring![]()
Du det där länkandet vart inget vidare va??Exup skrev:Min sambos beräkning på min hoj på www.tennant.se och hon är 27år
Ta i text annars...Exup skrev:Tydligen kan man inte ladda upp bilder![]()
Haha,men ialf en rätt sjuk premie,nu är det knase dax,gonattBlomquist #14 skrev:Ja se kvinnor och hojåkning...![]()
Nej dom kan få till en del härliga ekvationer dom små bolagen...
Fått höra en del sådana där också, man blir så glad så.![]()
Vad kostar din bilKleiv skrev:Jag betalar 3560 i månaden för helförsäkring på min retta, som tur är kan jag ställa av den i den mån jag vill och komma ner i en månadskostnad på 890kr. Så visst är jag avundsjuk på din premie mvh Kleiv.
Exup skrev:Min sambos beräkning på min hoj på www.tennant.se och hon är 27år
Exup skrev:Kan ha sina förklaringar varför din Fzr blir så dyr,men jag kan uppmuntra dej om en sådär 10år "så får du en hygglig försäkring![]()
Självklart så har det en betydelse vart man bor osv.Nicke skrev:Nädu. 36' hel/helår hos If för mig som är 33 år. Har dock bara haft A-kort i 3 år och bor mitt i Stockholm vilket nog förklarar en del.
Exup skrev:Självklart så har det en betydelse vart man bor osv.
Nicke skrev:Alla förbannade skenförsäkrare gör ju att det knappast blir bättre bara för att man blir äldre...
![]() |
Bike kör Stark Varg EX!
Under hösten kommer Bike gö... |
![]() |
Customhoj Bike Show 2026
Den 23 till 25 januari körs... |
![]() |
Racing på Kjula Dragway till helgen
Den kommande helgen (23-24 ... |
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup
Harley-Davidson och MotoGP ... |
|