Heldag på Linköpings motorstadion! ( Två gatgrupper och en licensgrupp)

Aha, jag bor 23 mil från banan dock. Men jag kanske dyker upp :)
Tack!
 
Jag blev inte bara omkörd på högersidan av start och mål innan esset, även påkörd antagligen för att vederbörande kom på att det inte va någe bra att ligga på omkörning i depåpåfarten och sneddade in i mitt framhjul. Tittade in i vänstern sen smällde det till i högersidan, hann se att den var grön:gråta. Gör förbannat ont att smälla i backen på det viset och totalt onödigt, det fanns plats för 5 hojar i bredd på vänstersidan:mad:

Skönt o höra att det under omständigheterna är bra med dig. Såg lite så där lagom obra ut när man åkte förbi dig. Det minsta man kan göra vid en sån där tabbe när man kör omkull någon är att ta sitt ansvar o lösa dina materiella ting.

Förstår att det inte känns så kul med bana. Jag själv gick omkull för lite mer än en vecka sen. Kalla däck och övermod in i esset, värsta nybörjartabben då jag inte ens hann två varv. Det enda som tog stryk då var hojen och självförtroendet, men det räckte för att jag inte skulle tycka att det känns lika bekvämt att svänga in i kurvor igen som innan. Men det börjar släppa o bli helt som vanlig efter 2 dagar på bana efteråt. Så när du blivit påkörd för att folk inte kan köra om med marginaler så förstår jag att det inte känns så kul med bana. Hoppas du hittar tillbaka till det roliga igen
 
Är det stenhårt med att man måste ha originalsystem på kvällskörningarna? Har bytt på min men låter knappt högre än original

När det gäller orginalsystem är de stenhårda. Men att hålla utsatta storlekar på grupperna är inte så noga uppenbarligen. Sen kvittar det om du så har ett avgassystem som låter mindre än orginal på hojen. Sett många fått åka hem för att de inte haft orginal på de körningar där det varit ett krav.
 
När det gäller orginalsystem är de stenhårda. Men att hålla utsatta storlekar på grupperna är inte så noga uppenbarligen. Sen kvittar det om du så har ett avgassystem som låter mindre än orginal på hojen. Sett många fått åka hem för att de inte haft orginal på de körningar där det varit ett krav.

Okej, känns lite överdrivet när alla andra ställen har en mätare bara. Får köra andra bandagar istället då
 
Är det stenhårt med att man måste ha originalsystem på kvällskörningarna? Har bytt på min men låter knappt högre än original

När de nu har fått till att ljudlampan lyser vid för högt ljud så kommer det bli ändring av det, när de lärt sig förstå hur man ska tolka den röda lampan :)
 
När det gäller orginalsystem är de stenhårda. Men att hålla utsatta storlekar på grupperna är inte så noga uppenbarligen. Sen kvittar det om du så har ett avgassystem som låter mindre än orginal på hojen. Sett många fått åka hem för att de inte haft orginal på de körningar där det varit ett krav.


Jag tror dom flesta förstått din ståndpunkt i frågan. Arrangören har sagt att dom ska ta till sig av kritiken vad mer vill du?

Lägg av häxjakten och var det så illa reklamera och boka aldrig mer körning på lms.

Så trött på gnällspikar som inte har vett att ge sig.
 
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman

Vi har fotograferat en 100 ...

MV Agusta återgår till 100% eget ägande

MV Agusta Motor S.p.A. till...

MV Agusta åter självständigt

MV Agusta Motor S.p.A. till...

Back
Top