Heldag med RR

Von Vettet

Ny medlem
Gick med
1 Oct 2003
Hoj
cykel
Jag tog upp det på gazzet idag, och gör härmed ett förtydligande. Min tanke är att vi ska bli ett glatt gäng som tar en lördag med start ute på Race-house.Där kör vi en mini-moto cup. Därefter så kan vi kanske dra till kallbadhuset och basta,dricka mjöd och ljuga lite för varandra. Som avslutning på dagen så wheelar vi ut i nattvimlet...typ lilla torg och nån krog. Om intresse finns, så kan jag ta på mig att snacka med race-house om bättre pris o.s.v

Gör intresseanmälan här. Förslagsvis lördagen 16/10. Klipp ut och klistra in så vi får namnen efter vartannat.

1. Von vettet

Jag tog upp det på gazzet idag, och gör härmed ett förtydligande. Min tanke är att vi ska bli ett glatt gäng som tar en lördag med start ute på Race-house.Där kör vi en mini-moto cup. Därefter så kan vi kanske dra till kallbadhuset och basta,dricka mjöd och ljuga lite för varandra. Som avslutning på dagen så wheelar vi ut i nattvimlet...typ lilla torg och nån krog. Om intresse finns, så kan jag ta på mig att snacka med race-house om bättre pris o.s.v

Gör intresseanmälan här. Förslagsvis lördagen 16/10. Klipp ut och klistra in så vi får namnen efter vartannat.

1. Von vettet
2. Labbe

Det datum jag förslog är givetvis inte hugget i sten,så om det finns en dag som passat fler så är det ju självklart bättre. Så se nu till att vara lite kreativa.Mr.K...vilken dag skulle passa dig då,eller du då dede

Von Vettet skrev:
Det datum jag förslog är givetvis inte hugget i sten,så om det finns en dag som passat fler så är det ju självklart bättre. Så se nu till att vara lite kreativa.Mr.K...vilken dag skulle passa dig då,eller du då dede

Ska kolla. Återkommer med ett lämpligt datum så fort jag kan.

1. Von vettet
2. Labbe
3. majtii
4. Zxr_Green ( du kommer f*n inte in på krogen:-)
5. Zilversurfer ( har fått förhinder 16/10, Ska med SMC till Race House )

Last edited:
Dede skrev:
Ska kolla. Återkommer med ett lämpligt datum så fort jag kan.

Nu kommer ett bättre datum för mig. Lör den 23/10 passar mig som det ser ut nu :tummenupp

Zilversurfer skrev:
1. Von vettet
2. Labbe
3. majtii
4. Zxr_Green ( du kommer f*n inte in på krogen:-)
5. Zilversurfer

vadå kommer inte in på krogen.. jag e faktiskt 20 :fyllisar...men jag lovar att jag e grymmast på att bli fullast ifall vi har tequila race :yoparty

24/12 e j-t rätt!
Sitta hemma & häcka med familj, nä fy.
Tacka vet jag en redig fylla!

majtii skrev:
24/12 e j-t rätt!
Sitta hemma & häcka med familj, nä fy.
Tacka vet jag en redig fylla!

hehe får nog hålla med dej... vem fan vill sitta o äta massa äcklig mat o vänta på nån skäggig gammal gubbe som tycker om barn... :kocko
o sen ska dom ta emot presenter från han... o alla föräldrar säger ju till sina barn att inte ta emot saker från okända människor.... tycker det e lite dubbelmoral över det hela :fatta! :arsele

Heldag

Är det inte för varmt i vattnet i oktober? :cdevil
Annars verkar det som en juste idé.

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...