Hela och rena?

Hel och ren!

Simon ligger hemma och sover så jag kan skriva under för han med!

Fick nyss 18 sms om jag var ok, eftersom att det var en vit hoj som var inblandad. Men jag är ok!

Nope, men jag som bor i trakten kanske stöter på något ögonvittne... Återkommer i så fall... Vila i frid...:(

Det florerar en del rykten om att det rör sig om 2 olika personer och 2 olika olyckor.
En vid korset som vi brukar passera över väg 110 på väg mot Stenestad och den andra "någonstans i Bjuv" som det heter.

Enligt polisen så fick de larm om en olycka i centrala Bjuv men då de anlände och även letat en stund så hittade de inget enligt uppgift.
Det har även kommit upp 2 namn och identiteten på den personen som omkom i krocken med lastbilen är till 100% bekräftad.
Vi forskar lite nu var det andra namnet kom ifrån och återkommer när vi vet besked.

Edit:
Som ni kan läsa i minneslunden och på andra ställlen i forumet så har jag numera på eget bevåg släppt namnet då det spridits som en löpeld och hoppas att så många som möjligt ställer upp idag på eftermiddagen även om det är väldigt kort varsel.

Bilden är olycksplatsen som jag och Ella åkte förbi vid 15.30. :(

Bifogat

• korset.jpg
    korset.jpg
    66.2 KB · Visningar: 144
Last edited:
Nyheter
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard