Hela min världsbild har ändrats! Spöken finns!

Jag har faktiskt också vaknat till en annan melodi än vad jag har ställt in på telefonen! :fakta

Fast denna melodi var mycket bättre och vakna till än den andra. Och om det inte är någon rolig kompis som har bytt åt en så är det väll jag som har gjort det i sömnen eller något. Huvudsaken är att den är mycket bättre än den gamla.

Edit: Spelar inte WoW :D

Mest skrämmande för mej är ju att en hel del som skrivit i tråden verkar mena allvar.

Varför skulle vi inte kunna mena allvar? Vad hade du tänkt om du hade vaknat till en melodi som alarm du aldrig hört förr och som inte finns på mobilen? Då hade nog mamma fått byta lakan kan jag tänka mig. ;)

Edit: Mest skrämmande för mig är att du verkar som om du aldrig hört talas om folk som tror på spöken och annat övernaturligt, du känner till kyrkan va?

Vi sitter i gatuplan....

Led ut honom på gatan då :D

Last edited:
Det måste finnas nåt mer än den meningslösa existensen.
Som sluten människa kommer man inte långt, på alla plan...

Trådskaparen spelar säkert alliance nightelf och blir därmed bestraffad irl.

Svaret är enkelt ... du drömde. Spöken finns inte.

På grund av att du säger det eller har du bevis någonstans? Vetefan om jag tror att vad som hände igår faktiskt var ett spöke, min mobil verkar ha fuckat till sig lite märkte jag i morse när alarmet återigen var trasigt, fast den var på ljudlös så någon skum signal hördes inte.

PTÖH! UD Rogue / Troll Shaman so go screw urself :D
Alliance existerar bara för att horde ska kunna fördriva tiden med något. :tungan

Ganska kul det där, man kan säga att nåns trolovade ser ut som en könssjukdom i ansiktet, men påstår man att nån spelar alliance så blir det knogmacka direkCt! :D Allvarliga saker det där ;)

Varför skulle vi inte kunna mena allvar? Vad hade du tänkt om du hade vaknat till en melodi som alarm du aldrig hört förr och som inte finns på mobilen? Då hade nog mamma fått byta lakan kan jag tänka mig. ;)

Edit: Mest skrämmande för mig är att du verkar som om du aldrig hört talas om folk som tror på spöken och annat övernaturligt, du känner till kyrkan va?

Led ut honom på gatan då :D

JO det skulle ju vara jätte skrämmande, NÄSTAN som ett riktigt problem men ändå inte.

Edit: Har sprungit på folk som tror på sånt trams förut, jag blir lika förvånad varje gång en vuxen människa säger att dom fortfarande tror på spöken.:tummenupp

Det var verkligen inte meningen att skrämma dig :pannkyss

Nej skärp till dej, jag vågade knappt somna, tänk om jag hade vaknat till en helt annan melodi. :tuttar

Last edited:
Jag har faktiskt också vaknat till en annan melodi än vad jag har ställt in på telefonen! :fakta

Fast denna melodi var mycket bättre och vakna till än den andra. Och om det inte är någon rolig kompis som har bytt åt en så är det väll jag som har gjort det i sömnen eller något. Huvudsaken är att den är mycket bättre än den gamla.

Edit: Spelar inte WoW :D

Jag vaknade också av en annan melodi en gång och det var faktiskt ett spöke som ändrade den för spöket satt jämte sängen och hade som plikt att få mig till jobbet,,, å sen drack i morgonkaffe tillsammans :)

v:skrattaåt

jag tror vi har nått spöke eller nått här .....för ett tag sedan fick jag en konstig känsla när jag gick förbi trappan, eller soffan vi har under !!! o när katten sen gick förbi så stanna han o stog helt stilla och tittade snett över dendär soffan :/ har hänt flera gånger att han stannar där o bara stirrar helt stilla .......börjar kännas lite skumt !!

//kim

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...