Satt och spelade dataspelet World of Warcraft till sent igår natt och ställde därför in klockan på rätt sent, 9 för att vara exakt men jag vet ju att jag gillar att snooza så jag lät ställa in ett till alarm klockan 10 (har en mobil så det går att ha flera tidpunkter). Men i morse så ringde inte alarmet förrän klockan 10, och då med en melodi som jag aldrig hört förut!! Har kollat igenom mobilen 2 gånger men fortfarande inte hittat den, har nämligen rensat de flesta originallåtarna för musik.
Här är en intervju om exakt likadan händelse!
http://www.expressen.se/noje/1.977255/mans-hemsoks-av-spoken
Nu har hela min bild om spöken förändrats då jag tidigare varit väldigt skeptisk till alla övernaturliga fenomen. Men nu är jag helt säker på att spöken finns och kan påverka vår värld. Förstår att ni måste tycka jag är knäpp och bara kliva ut skrattandes från den här tråden för precis så hade jag reagerat, och det får ni gärna göra för jag är iaf säker på vad som inträffade.
Hursomhelst så är detta spöke av snäll typ vilket jag kan känna då jag fick en varm känsla i kroppen när det inträffade, blev inte rädd osv.
Förhoppningsvis kan detta bli en tråd där det diskuteras huruvida folk tror på spöken eller ej, och kom gärna med argument om varför ni tror just så.
Här är en intervju om exakt likadan händelse!
http://www.expressen.se/noje/1.977255/mans-hemsoks-av-spoken
Nu har hela min bild om spöken förändrats då jag tidigare varit väldigt skeptisk till alla övernaturliga fenomen. Men nu är jag helt säker på att spöken finns och kan påverka vår värld. Förstår att ni måste tycka jag är knäpp och bara kliva ut skrattandes från den här tråden för precis så hade jag reagerat, och det får ni gärna göra för jag är iaf säker på vad som inträffade.
Hursomhelst så är detta spöke av snäll typ vilket jag kan känna då jag fick en varm känsla i kroppen när det inträffade, blev inte rädd osv.
Förhoppningsvis kan detta bli en tråd där det diskuteras huruvida folk tror på spöken eller ej, och kom gärna med argument om varför ni tror just så.