Hela Extreme Days 2 gratis!!

Rigge skrev:
Finns att tanka ner på www.fuelmedia.org nu, 555mb. Hoppas dom som köpt den har överseende!

Sidan har varit nere ett bra tag nu och för att lindra erat oerhörda lidande bjuder vi på den :hihi
fionns det verkligen nån som inte har den???

sitter själv på 8Mb... tankar i 180KB nu, men låg på 300 ett tag i början.. aja.. går ju betydligt snabbare en på hemsidan *där det desutom avbröts hela tiden för mej iaf*

Rigge skrev:
Mycke snack om tanka, lite om film. Säg nå nurå...

Väldigt mycket motorcyklar... :fyllisar

Kul att se - det är ju de udda grejerna som är roligast; hopp med R1:a, snöskoter på asfalt, låååååånga höööööga stoppies osv :tummenupp

(Tyckte jag såg någon tvätta hoj också, mer sånt :) )

Blir lätt avundsjuk på Er som tankar hem filmen på minuter. Själv fick man vänta dryga 5 timmar 17 minuter :4skrika

Lite åsikter till dig då Rigge - för mig som är kass på att hantera en hoj vare sig det gäller bakhjulsåka eller stoppies så kan man ju inte bli annat än jävligt avis på Er som har så fin kontroll :Bugar En del av Er verkar ju kunna köra på bakslangen tills bensinen tar slut....

Kul med de lite udda inslagen som hoppen med R1:an och även snöskotern som höll på att smälla in i :arsele på några bilar. Eller var det full kontroll kanske? Börjar tydligen bli populärt med snöskoter på vägen :rolleyes:

Så producera fler filmer i fortsättningen, köper dem gärna så att man får ev. bonusmaterial att kika på :banana

Gixxer 1 skrev:
Blir lätt avundsjuk på Er som tankar hem filmen på minuter. Själv fick man vänta dryga 5 timmar 17 minuter :4skrika

Jag har suttit med 56k-modem sen 96 så jag har rätt att vara lite spydig. ;)

Usch... Slött!!

Var tankar vi med BREEEEDBAND ned den smidigast??? :yoparty

EDIT: Nu så!

Bifogat

• extremedays.jpg
    extremedays.jpg
    42.3 KB · Visningar: 123
Last edited:
Webspy skrev:
RIFF:åB!AVI LIST`#hdrlavih8@œÐ@LIST”strlstrh8vidsDIV3@œ@BÑZ'Ð@strf((Ð@DIV3üPPJUNK

högerklicka, spara mål som..........

tråkigt , bara bakhjulstjohejs lite fyllebörnisar, de fränaste var dock med R1:an i crossgropen, 16 meters hopp också!!Men det kostade fotpinne..

Gixxer 1 skrev:

Lite åsikter till dig då Rigge - för mig som är kass på att hantera en hoj vare sig det gäller bakhjulsåka eller stoppies så kan man ju inte bli annat än jävligt avis på Er som har så fin kontroll :Bugar En del av Er verkar ju kunna köra på bakslangen tills bensinen tar slut....

Kul med de lite udda inslagen som hoppen med R1:an och även snöskotern som höll på att smälla in i :arsele på några bilar. Eller var det full kontroll kanske? Börjar tydligen bli populärt med snöskoter på vägen :rolleyes:

Så producera fler filmer i fortsättningen, köper dem gärna så att man får ev. bonusmaterial att kika på :banana

Skulle vara kul att veta vilka som var före oss med skoter på asfalt...?

Yeah, fan va härligt att få se lite äkta krönhoppning på film. Äntligen!

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT