Hel/Halvljusknapp

Muris

Eldfast
Gick med
29 Oct 2005
Hoj
SL 1000 Falco
Hejsan! hel/halvljusströmbrytaren på min aprilia sl 1000 gav upp i höstas, den "fastnar" inte är det någon som varit med om det förut som kan ge mig lite tips.
Går det att ta isär den eller är det bara att slänga skiten och köpa en "ny"(Läs:Begagnad) och är det krångligt att byta den.
Tacksam för tips

Muris skrev:
Hejsan! hel/halvljusströmbrytaren på min aprilia sl 1000 gav upp i höstas, den "fastnar" inte är det någon som varit med om det förut som kan ge mig lite tips.
Går det att ta isär den eller är det bara att slänga skiten och köpa en "ny"(Läs:Begagnad) och är det krångligt att byta den.
Tacksam för tips

på min "mini aprilia" så var det då bara att dela på den så fick man allt synligt där.

Var bara att släppa på några insex skruvar

Muris skrev:
Tacksam för tips

Lägg ett vitt papper under så ser du alla lösa delar som ramlar ur, det brukar sitta en fjäderbelastad stålkula som GÄRNA smiter iväg...

Nyheter
Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8

Den 5 september blir Laxhol...

Tiotusentals körde Mälaren Runt

Lördagen den 15 augusti gen...

Mälaren Runt fyller 40 år