"Hel-asfaltsbana" i Tyskland!

Barrett

Gick med
18 Mar 2003
Hoj
Suzuki RMZ 450 Supermoto
http://www.supermoto.de/content/view/580/

Kolla in den här hel-asfaltsbanan i Tyskland! :tummenupp Ligger ett litet filmklipp där oxå från ett tyskt rejs för motsvarande open/rookie klass i Sverige.

Försökte luska ut var i tyskland banan ligger, men fick så många aletrnativ över hela landet i mina sönkningar så jag gav snabbt upp.

Last edited:
Länkar är alltid bra. ;)

Jag såg ett race på Extreem Sport Channel idag på en helt asfalterad bana, med hopp och velodromkurvor. Fast det var inte i Tyskland. Fan att jag inte kommer ihåg var det var. Kan ha varit Belgien..
Hur som helst såg den ut att vara riktigt kul. :)

Länkar är alltid bra. ;)

Jag såg ett race på Extreem Sport Channel idag på en helt asfalterad bana, med hopp och velodromkurvor. Fast det var inte i Tyskland. Fan att jag inte kommer ihåg var det var. Kan ha varit Belgien..
Hur som helst såg den ut att vara riktigt kul. :)

Va säkert Pleven i Bulgarien.

Tyska banan var ju bara hur cool som helst - både en sky section på asfalt och en på grus. Gör ju att man kan välja och vraka lite efter väder precis som dom verkade göra.

.

Tyska banan var ju bara hur cool som helst - både en sky section på asfalt och en på grus. Gör ju att man kan välja och vraka lite efter väder precis som dom verkade göra.

.

Precis så skulle jag vilja ha det, men med en bana med både asfalts och grusdel på ett banvarv.

1) Träning i torrt och rejs i vad väder det bjuds på= Hela banslingan med första delen av "sky section" i asfalt och andra halvan i naturmaterial.

2) Träning i blött = bara asfalts delen av sky section.

Det bästa av 3 världar :) Lite mer som dom kör i staterna, fast vi kan ju skippa det där med supercross inspirerade gruspartier ;)

*/ ?>
Nyheter
Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter

Efter att Cruiser-programme...

WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem

WP har länge varit synonymt...

Donut Labs solid state-batteri – redo för användning i Verge-motorcyklar

Donut Labs VD Marko Lehtimä...

Donut Labs solid state-batteri – redo för användning i Verge-motorcyklar

Donut Labs VD Marko Lehtimä...