Hejsan!

Sebbsa

Plastrakets förare
Gick med
7 Jun 2009
Hoj
Suzuki Gsx-r
Blev just medlem här på sporthoj och kan väl säga att jag har ett stort intresse för sporthojar sedan barnsben och har uppkörning för behörighet A med begränsning den 16e juni :)

Är på jakt efter en Gsx-r 600 -98, sista detaljen för en komplett mc-utrustning ;P

Last edited:
välkommen och lycka till med din uppkörning...:tummenupp

Kan nu meddela att jag köpt mig en Gsx-R 600 -97 och klarade uppkörningen galant idag :D:D:D

grattis å välkommen till dårhuset..

grattis antar du u ute o kör men iaf ta de lugnt du lär dig saker nu utan att träna ;)

Gratulerar, önskar dig sol, billig bensin och grusfria vägar i sommar. ;)

Grattis... ta det lungt nu i början. :tummenupp

grattis antar du u ute o kör men iaf ta de lugnt du lär dig saker nu utan att träna ;)

Tackar så jätte mycket! Hojfolket verkar vara en riktigt trevlig skara människor. Har åkt mina första ca 15 mil på min egna hoj idag och jag mötte flera stycken hojförare som heja när vi möttes, då ler man lite innanför hjälmen :)

Sol, billig bensin och grusfria vägar is the shit! ;)

Det är väl den största klyschan som finns att säga att man ska ta det lugnt i början av sin hojkarriär på en renodlad sporthoj. Men jag måste ändå säga att jag kör ganska defensivt, hade tänkt göra det tills man känner att man behärskar hojen och ouppmärksamma medtrafikanter :)

Grattis till både hoj och kortet, se till att hålla i både kort och styret också :) :)

Tackar så jätte mycket! Hojfolket verkar vara en riktigt trevlig skara människor. Har åkt mina första ca 15 mil på min egna hoj idag och jag mötte flera stycken hojförare som heja när vi möttes, då ler man lite innanför hjälmen :)

Sol, billig bensin och grusfria vägar is the shit! ;)

Det är väl den största klyschan som finns att säga att man ska ta det lugnt i början av sin hojkarriär på en renodlad sporthoj. Men jag måste ändå säga att jag kör ganska defensivt, hade tänkt göra det tills man känner att man behärskar hojen och ouppmärksamma medtrafikanter :)

Ett tips kör bana om du är grön,,annars lycka till och grattis till lappen :yoparty

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park