Hejsan!

Mibelle

Värmlandstös.. längtar hem!
Gick med
22 Sep 2005
Ort
Eksjö
Hoj
En röd.. Bandit
Tjipp! Ganska ny så hej alla!
Håller på att jobba på kortet men det råkade bli för mycket höst för körskolan.. Ja får väl fortsätta till våren! Har fått tag på en hoj iaf så nu har jag att grejja med i vinter :banana

Nån som har en orginalsadel till en bandit 600 från 95 ?

/J
 
Välkommen :hej

Mibelle skrev:
Nån som har en orginalsadel till en bandit 600 från 95
Nej, inte jag iaf.

Vad är det för fel med den som sitter på hojen? Urholkad för att passa kortare förare eller?
 
Mibelle skrev:
Tjipp! Ganska ny så hej alla!
Håller på att jobba på kortet men det råkade bli för mycket höst för körskolan.. Ja får väl fortsätta till våren! Har fått tag på en hoj iaf så nu har jag att grejja med i vinter :banana

Nån som har en orginalsadel till en bandit 600 från 95 ?

/J

hej hej :krama
 
Esquire skrev:
Vad är det för fel med den som sitter på hojen? Urholkad för att passa kortare förare eller?

Snarare tvärtom.. den är extrastoppad och jag vill gärna nå ner mer än med tåspetsarna =)
 
Mibelle skrev:
Snarare tvärtom.. den är extrastoppad och jag vill gärna nå ner mer än med tåspetsarna =)
Har du kollat om det inte går att lossa på klädseln för att sedan skära bort överskottet av stoppning och sedan skjuta fast klädseln med häftpistol eller dylikt?
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top