Hejsan,osäker tjej hittat hit

Vampyra

Ny medlem
Gick med
8 Mar 2010
Hoj
.
Hejsan, har äntligen hittat in här efter lite påtryckning från gubben min.

Har nyligen fått tummen ur röven och köpt mig min egna skönhet, man tröttnar på att skumpa runt bak på pallen efter ett tag:lol
Ville väll ha ett riktigt sport-åk från början men då jag är 1,98 lång så fick jag snabbt känna mig besegrad av mc-industrin. Blev att jag trillade över en för mig helt perfekt passande custom istället- en Suzuki Savage LS650 från 1997. Och jag är mer än nöjd nu!:D

Finns det någon annan här inne som kör Savage och har några erfarenheter att dela med sig till en nybörjare? Något spec jag ska tänka på etc? Tar tacksam emot allt vad ni har att säga!! Även ni andra är så välkomna att skriva så klart...=)

Last edited:
Välkommen.

Fan va schysst båge, perfekt utgångsobjekt till de jag gått i byggartankar om :gnissla

Hej och välkommen till vuxendagiset :)

Och det är väl klart du ska köpa dig en sporthoj!

Välkommen Vampyra! Kika gärna in i vårt forum, massa brudar som kör hoj och dom flesta befinner sig i närheten av Malmö. :tummenupp

Hej & välkommen!
Vill du sen ha tips på lite goa vägar, kolla min signatur :tummenupp

Välkommen.

Fan va schysst båge, perfekt utgångsobjekt till de jag gått i byggartankar om :gnissla

haha, jo visst är de. Är väldigt nöjd med den som där är nu, men de lär ju bli en del mods till med tiden. Man kan ju inte sluta pilla:P
Gubben vill ja ska sätta på de låga styret ja fick med, men nja..förlorar man ju hela glidet och de kan man ju inte gå med på:tummenner

Hej och välkommen till vuxendagiset :)

Och det är väl klart du ska köpa dig en sporthoj!

haha, de kommer så klart med tiden..Får ge industrin ett litet tag på sig att tillverka hojar som passar oss lite lagom Längre sådär:P

Last edited:
haha, jo visst är de. Är väldigt nöjd med den som där är nu, men de lär ju bli en del mods till med tiden. Man kan ju inte sluta pilla:P
Gubben vill ja ska sätta på de låga styret ja fick med, men nja..förlorar man ju hela glidet och de kan man ju inte gå med på:tummenner

haha, de kommer så klart med tiden..Får ge industrin ett litet tag på sig att tillverka hojar som passar oss lite lagom Längre sådär:P

Lågt styre o mindre bakskärm är precis vad jag hade satte på till o börja me :D

Last edited:
Välkommen. impad av att någon på 198cm får plats på en Savage, tyckte de va så små när jag prova. Men men bara du är nöjd så :)

tackar så mycket, rätt spännande sida=)

haha, gubben här bredvid sitter och nickar och håller med dig.. men nja, inte riktigt min stil. Får väll se vad man får för sig och ja, kanske lyckas bli övertalad en dag..haha..

Fatta så snygg den skulle bli, hälsa gubben din att ja kommer hjälpa honom att övertala lite, jag vill se dendär hojen i de stuket :D

Fatta så snygg den skulle bli, hälsa gubben din att ja kommer hjälpa honom att övertala lite, jag vill se dendär hojen i de stuket :D

Haha då får du nog vara beredd att tjata ett bra tag:D
Lär inte bli någon stor förändring denna sommaren, men nästa..nja kanske:P höhö

Welcome to the nut-house. Custom hojar är inte min kopp med te, men din såg helt ok ut. dom är trevliga att kika på och de går att göra en hel del med dom. Fick testa polarens HD Night-Rod de var trevligt men var inte så man fick ett ha begär.

Welcome to the nut-house. Custom hojar är inte min kopp med te, men din såg helt ok ut. dom är trevliga att kika på och de går att göra en hel del med dom. Fick testa polarens HD Night-Rod de var trevligt men var inte så man fick ett ha begär.

Nej, det är väll inte direkt så att man kan jämföra custom hojar med sport hojar precis..Men, de var denna jag föll för o då får de ju bli den:P
Jag kör inte så mycket för adrenalin kicken som för njutningens skull och då passar denna old school custom mig helt perfekt:P cruisa fram lägst gatorna och se snygg ut.. hahaha:D

Välkommen! R1 (alla årsmodeller) sitter jag som gjuten på. Jag är lika lång som dig :tummenupp

haha okej, najs..men nja, pojken tyckte inte jag skulle skaffa någon krutdunk som första hoj utan hålla mig skapligt i skinnet tills jag KAN köra..haha.. haha..men får se, ett bra tips..Kanske blir andra hojen sen då:P:D

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT