Hejsan allesammans!! Lite tips om mc kläder och hjälmar mottages tacksamt.

• Thread starter Thread starter mojja83
  • Start date Start date
Har idag kört mina första tio mil på cykeln och djävlar vad detta var roligt.

Från det att tanken slog mig om att köpa mc till inköp av mc,full säkerhetsutrustning till första provturen på 10 mil så gick det en vecka exakt..

Starkt jobbat tycker jag själv. Får se vad länge det dröjer innan man har kortet i handen max 6 veckor från det att mitt kk tillstånd är beviljat är mitt mål!!!!

My bad, trodde det stod hornet, inte cbr 600 rr!, är touring/sport vs sport.. Kul att du börjar med en 600 :D

Två snygga hojar!

Har idag kört mina första tio mil på cykeln och djävlar vad detta var roligt.

Från det att tanken slog mig om att köpa mc till inköp av mc,full säkerhetsutrustning till första provturen på 10 mil så gick det en vecka exakt..

Starkt jobbat tycker jag själv. Får se vad länge det dröjer innan man har kortet i handen max 6 veckor från det att mitt kk tillstånd är beviljat är mitt mål!!!!

Numera är även första bandagen avklarad och kk fick jag ha i ett par veckor innan farbror blå ville låna tillbaka det en stund, Dock så tog dom det när jag körde plåtlåda aka bil :(

Men men tur man inte behöver ha kk på bana iallafall det är ju ändå där det är roligast att köra sporthoj

Numera är även första bandagen avklarad och kk fick jag ha i ett par veckor innan farbror blå ville låna tillbaka det en stund, Dock så tog dom det när jag körde plåtlåda aka bil :(

Men men tur man inte behöver ha kk på bana iallafall det är ju ändå där det är roligast att köra sporthoj

Nyheter
Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti