Hejsan alla crossälskare

diggen

Diggen
Gick med
22 Jun 2005
Ort
Kristinehamn
Hoj
Yamaha YZ 250
Jag har precis hittat och registrerat mig på denn sida. verkar kanon.
jag kör en yamaha YZ250- 81 (motionskörning) busar i skogen.
jag skulle vilja ha tag i en rep manual samt ett framhjul 21" med trummbroms,ellerskiva men då behöver jag även handtaget.
kul sida
:huvet
Dick
 
diggen skrev:
Jag har precis hittat och registrerat mig på denn sida. verkar kanon.
jag kör en yamaha YZ250- 81 (motionskörning) busar i skogen.
jag skulle vilja ha tag i en rep manual samt ett framhjul 21" med trummbroms,ellerskiva men då behöver jag även handtaget.
kul sida
:huvet
Dick


:7peta Då skriver man lite under "Köpes" i annonsdelen... ;)

Nej men jag kan rekomendera www.enduromx.com i ditt fall.

Välkommen hur som...
 
diggen skrev:
Jag har precis hittat och registrerat mig på denn sida. verkar kanon.
jag kör en yamaha YZ250- 81 (motionskörning) busar i skogen.
jag skulle vilja ha tag i en rep manual samt ett framhjul 21" med trummbroms,ellerskiva men då behöver jag även handtaget.
kul sida
:huvet
Dick
Va ska du mä en rep manual till du kan ju inte skruva :tungan :hihi
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top