Hejsan 35 + ??????

Jag och den skuttiga tanten är 35+ (nåja Skrutten är bara 27)

Sen finns det en jättegammal gubbe lite längre bort på gatan med sin kärring :rolleyes:

Sedan finns det två lika gammal ännu lite längre bort i samma område,dessa två luktar dessutom illa.

Jojoman och Mookie.

Vi är väl fler än två "längre bort", men det är klart - jag luktar ju mumma :hihi
Långis - sluta sniffa på min Jojoman!! :fatta!

Vaddå skruttig? Jag?

Skulle väl aldrig...

Jag och Mi-Ni blir bara snyggare med åren, som fint vin..

Visst e det så kära du :tuttar

Last edited:
Har oxå passerat dom 35. Med 4 barn i åldrarna 13-17 blir det tyvärr inte så mycket tid över till mc-åkning. Var med på en SH-tur sommaren 05. Var riktigt trevligt även om man inte låg i täten på något vis. Täten stannade vid varje korsning där det fanns chans till felåkning. Avslutade med en fika på avenyn. En riktig toppendag helt enkelt.

Tror att det är så att när man har fru och barn tar man det gärna lite lugnare och i alla fall jag försker att inte köra fortare än att jag kan stanna på den del av vägen jag ser framför mej. Att köra fort genom villaområden man passerar längs vägarna ser jag inte som en utmaning utan väntar hellre med att dra på tills risken för barn och annat är mindre. (Fan, man låter ju dom en gammal gubbe)

Skall försöka komma med ut några gånger tillsammans med er andra i sommar.

Tony
:tuttar Hej allihopa
Va kul att många så många svarade på min "tråd" , jag känner mej väldig inspirerad att hänga med på körningar i sommar från G-P .

Hejsan
Jag sitter o försöker navigera mej genom sporthojsidorna.
Finns det några som precis som jag är 35 + och har barn men vägrar att börja köra glidare för det?
Tyvärr får inte mina kompisar hänga med ut köra båge för sina fruar o flickvänner .
Så jag har bara en stilla undran om det finna nån i ungefär samma situation som jag som vill hänga med ut o köra båge .............?

Japp, samma sits här med.
Sportande ungar som tar tid, och en sambo som jobbar relativt mycket.
Men försöker köra när det finns tid.

Hmm, fick precis ett samtal från sambo´n om en på hennes jobb som hade ryggskott om jag skulle springa varvet jag med....
Problemet är ju träningsmängden i mina ben :va
Kan ju inte påstå jag sprungit ihjäl mig sista tiden.....

Men som sagt, bor ju bara 2.5 mil söderut klassegbg så visst kan vi köra nåt utöver GP gänget om du vill.
Har dock bara en slö Blackbird :rolleyes:

Japp, samma sits här med.
Sportande ungar som tar tid, och en sambo som jobbar relativt mycket.
Men försöker köra när det finns tid.

Hmm, fick precis ett samtal från sambo´n om en på hennes jobb som hade ryggskott om jag skulle springa varvet jag med....
Problemet är ju träningsmängden i mina ben :va
Kan ju inte påstå jag sprungit ihjäl mig sista tiden.....

Men som sagt, bor ju bara 2.5 mil söderut klassegbg så visst kan vi köra nåt utöver GP gänget om du vill.
Har dock bara en slö Blackbird :rolleyes:

:tummenupp Hejsan underworld ,kul att du svarade vi kan väl stråla samman när vi har vädergudarna på våran sida .

hejsan allihop
Kul att så många svarade på min tråd angående 35+ som kör sporthoj .
Igår sprang jag gbg-varvet så det blir ingen mc för mej idag , känner mej som om jag blivit misshandlad med ett järnrör hela natten
Nästa helg kommer jag att vara på Götaplatsen för att testa samåkning ,det blir första gången för mej .
Hoppas att många sluter upp . Mvh Klassegbg:yoparty

Ska försöka komma jag med.
Men som vanligt med tonårsbarn kan man aldrig säga "ja" till 100%.

Ska försöka komma jag med.
Men som vanligt med tonårsbarn kan man aldrig säga "ja" till 100%.

Hehe, mina är inga tonåringar än men får se det där med söndagen...
Åker uppmot Tjörn hållet på torsdag eller fredag så vet ej om jag är hemma på söndag.
Men nån av dagarna innan ska jag åka lite goa vägar ovanför dig :yoparty
Köra in vid kungälv och sen mot rommelanda, ganska go väg.
Man är ju ledig då så får passa på, nu har man vart hemma i dryga veckan med "vattkoppebarn" :mad:

hejsan allihop
Kul att så många svarade på min tråd angående 35+ som kör sporthoj .
Igår sprang jag gbg-varvet så det blir ingen mc för mej idag , känner mej som om jag blivit misshandlad med ett järnrör hela natten
Nästa helg kommer jag att vara på Götaplatsen för att testa samåkning ,det blir första gången för mej .
Hoppas att många sluter upp . Mvh Klassegbg:yoparty

Blir det inte Kinnekulle så sluter jag + några mer upp på GP trotts vår ringa ålder ;)

/Martin

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...