Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag vet inte om jag vågar gå i shorts när ingen annan gör det, kan inte nån bestämma åt mig om jag ska ha det?
Jag förstår inte de som envisas med att köra och hälsa i Stockholm. INNE i stan alltså. Där finns ju hur många hojar som helst. Eller folk som sitter och viftar på motorväg. Orka.
Håller med. Hälsandet är en kvarleva från den tid då hojåkare var en liten exklusiv skara, idag blir det snarast en belastning när vägarna kryllar av hojar. Har själv slutat hälsa, hoppas ingen tar illa upp...
Hur hejar man om man kör förbi eller passerar någon ? Foten ut eller vad?
Man vill ju helst inte släppa högerhanden då.
Samt undrar jag lite hur ni tackar ex lastbil som glidit åt sidan för att man ska kunna passera lättare eller nått dylikt. Är det blinktack, hand upp, tummen upp?
Hälsningarna är jättetrevliga men man fiskar också efter kvittens att vägen är fri framåt. Skulle jag få en glad hälsning och 100 meter senare är det laserkontroll skulle jag ta det som min mission in life att leta upp den hälsande hoj- och skinnställskombinationen och sen ligga med personens mamma som hämnd![]()
Hälsningarna är jättetrevliga men man fiskar också efter kvittens att vägen är fri framåt. Skulle jag få en glad hälsning och 100 meter senare är det laserkontroll skulle jag ta det som min mission in life att leta upp den hälsande hoj- och skinnställskombinationen och sen ligga med personens mamma som hämnd![]()
Du är säkert jättepopulär ute på vägarnJag brukar räcka fingret åt alla för att se deras överaskande reaktioner!![]()
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |