Hejja PÅ Mig

saxon

Ny medlem
Gick med
14 Sep 2003
Hoj
vad ser det ut som
JAG TROR ATT JAG ÄR DEN ENDA LAKRITSEN SOM ÄR AnNMÄLD TILL BIKE WIKEND 2004. STANS SNABBASTE HOJ.JAG SKA TA DOM GE MIG EN KORV OCH JAG VINNER.Fdt.CROSS ÅKARE=start snabb :mad:

Last edited:
saxon skrev:
JAG TROR ATT JAG ÄR DEN ENDA LAKRITSEN SOM ÄR ALLMÄLD TILL BIKE WIKEND 2004. STANS SNABBASTE HOJ.JAG SKA TA DOM GE MIG EN KORV OCH JAG VINNER.Fdt.CROSS ÅKARE=start snabb :mad:

Kommer flera tro mig..........

Glöm ej Limited tröjan på racet......... :D

saxon skrev:
JAG TROR ATT JAG ÄR DEN ENDA LAKRITSEN SOM ÄR AnNMÄLD TILL BIKE WIKEND 2004. STANS SNABBASTE HOJ.JAG SKA TA DOM GE MIG EN KORV OCH JAG VINNER.Fdt.CROSS ÅKARE=start snabb :mad:
Saxon jag hejar på dig ,jag kommer vara skitfull och höras över hela området....startsnabb är bra :tummenupp

Race!!!!

saxon skrev:
:tummenupp Försök att hålla hojen på backen i år. :D :D :D

saxon skrev:
SKITFULL ÄR SKÖNARE :3freak

Du vet ju inte vad skitfull är det har du ju aldrig varit du går jämt till KANON OCH DRYG STADIET !!!!!!!!!!!!!!!! Varning för den här mannen !!!!!!!!!!!!!!!!! :fyllisar :fyllisar :fyllisar :fyllisar :fyllisar :fyllisar

Motorhead skrev:
Du vet ju inte vad skitfull är det har du ju aldrig varit du går jämt till KANON OCH DRYG STADIET !!!!!!!!!!!!!!!! Varning för den här mannen !!!!!!!!!!!!!!!!! :fyllisar :fyllisar :fyllisar :fyllisar :fyllisar :fyllisar
ska du säga som inte ens behöver nyttja sprit för att vara kanon (FUL) OCH DRYG.POLIS POLIS POTATISGRIS :arsele
OCH VARNING FÖR DEN HÄR MANNEN :gnissla

vibrationer

Det är väl såna vibrationer i dom däringa suzukina så man inte ser mer än insidan på sin egna ögonlock så det var ju inte så konstigt. :arsele

Gathoj
Som behöver
Xtra mycket trim för att kunna
Räjsa

Vilket kan förklara att hojen låg BAKOM bilen.

:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

Är du säker på att du har stans snabbaste hoj SAXON...!
Jag låg ju bakom dig som en skugga på Valskogsrakan i Lördags
Trots att jag tillhör "Moppeligan" som Crille kallar det

Last edited by a moderator:
Lunkan skrev:
Är du säker på att du har stans snabbaste hoj SAXON...!
Jag låg ju bakom dig som en skugga på Valskogsrakan i Lördags
Trots att jag tillhör "Moppeligan" som Crille kallar det
valskog var ju bara upp värmning för min del.Men sen då den riktiga tävlingen började var försvann skuggan dårå komm inte och säg att du fick loppa på moppe stiftet eller skyller på att solen gick i moln :arsele :arsele :arsele

:hoppa :hoppa :hoppa

Sluta nu Saxon, jag garvar så jag kissar på mig, haha...

Fellingsbro --> Käglan rockar phett bakdrev !

saxon skrev:
valskog var ju bara upp värmning för min del.Men sen då den riktiga tävlingen började var försvann skuggan dårå komm inte och säg att du fick loppa på moppe stiftet eller skyller på att solen gick i moln :arsele :arsele :arsele

saxon skrev:
komm inte och säg att du fick loppa på moppe stiftet eller skyller på att solen gick i moln :arsele :arsele :arsele

Ha ha.....Tävling och tävling, jag var bara ute och Söndagsåkte lite :rofl
Får jag fråga var den riktiga tävlingen började :va

Mja....det gick lite ohälsosamt fort där ett tag, var ju trots allt bara första åkningen för min del. Kul som Faen :yoparty

Nyheter
A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla