Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Spirit:Snuten kanske också vill brassa och dra i helvete nångång. Utan att behöva förklara sig för tykna kollegor.![]()
Brukar inte släppa högerhanden, blir så ojämn rytm då. Vänster är däremot självklart.2962985klart man hälsar! enda gången man inte gör det är ju om trafiksituationen inte "tillåter" det, typ man måste hålla kopplingen inne/växlar ner/whatever.
jag har t.o.m. slängt ut näven i 130 km/h för att hälsa på motorvägen... men det hade jag inte tänkt göra om, man vart inte så katig när man upptäckte hur nära gränsen till potentiella konsekvenser man var
(p.s "hatar" människor som hälsar men inte kan/vågar släppa styret med höger hand... klarar man inte av att släppa styret med ena handen i någon sekund så vet jag inte om man bör ha på allmän väg att göra...)
Brukar inte släppa högerhanden, blir så ojämn rytm då. Vänster är däremot självklart.
Dom flesta är väl trevligare än vanliga polisen, när det gäller mc!
har pratat med 2 stycken så...dom jag har snackat med tränar enduro väldigt ofta.
Är dom trevligare än dem "vanliga" polisen? Är dom otrevliga? Är det ett yrke som drar till sig otrevliga människor?
Ja visste du inte det? Ett av kriterierna för att bli en bra polis är just att man skall vara jävligt otrevlig.
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |