Heja på Petter!

Tack alla som var på plats och hejade på mig och tack även alla som har suttit framför tv-apparaterna och följt loppet. Läs gärna min racerapport på min hemsida www.petterjansson.se och sen bloggen.


Kunde inte komma denna gången heller, var som vanligt borta hela helgen.

Men som tur är så har man ju inspelningsbar digitalbox så att man inte missar något viktigt :)

Du fick till en kanonstart snyggt kört! Sen så höll man ju på och tappa luften när Lindström höll på att ta med dig i sitt plattfall.

Nu ska jag kolla in din sida :tummenupp
 
Petter har kvalat in på en tionde plats till morgondagens tävling på Våler, hoppas på en liknande start som sist :tummenupp

Verkar inte som att Viasat visar någon imorgon från superbike, någon som vet om någon annan kanal visar racet?
 
I kväll visas racet från Våler på Viasat Motor kl 21:55.
Dom är så snabba på den kanalen, dom var nog bara tvungna att visa några repriser från Indycar och Nascar innan dom kan visa ett live race med Superbike....
 
Reportage i Uppsala Tidningen

Idag kan man läsa om Petters ProSuperbike-framfart i Uppsalatidningen de som får den. :tummenupp

Kör fint de sista 2 racen nu ska du se att du tar hem privatcuppen serru. :yoparty :banana
/Z
 
Härligt att se Dig på benen efter sista krachen !! Det kunde ju gått illa. Men icke ! Benstomme av stål !! Eller hur ?!

På´t igen !!
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top