Heja på Petter!

nilzz

Det är kul i leran!
Gick med
28 Sep 2005
Ort
Uppsala
Hoj
Ktm 690Enduro 08 och en röd skogs maskin.
Lycka till idag Petter!
Ska följa racet på tv. Läste just en artikel i Unt om ett stjärnskott :tummenupp

:banana :banana :banana :banana
 
Jag håller i ena tummen så den verker ; )

Hur gick det?

Kollade på racet igår kväll.
Man blir ju otroligt trött på att halva race tiden ska gå bakom en safteycar, är ju synd om förarna som ska ha det på det viset.
Först så ska dom stå på startplattan och bli grillade i stekande sol sen köra halva racet bakom en bil :rolleyes:
Banan såg jäkligt hal ut och det är nog inte ofta det är så många avåkningar på en "torr" bana.

Petter slutade på en 10e plats.
 
Är det någon regel förarna har att de inte får röra sina hojar efter krasch? Ena tjommen som hasade av banan lämnade ju bara hojen vid bankanten och lommade oskadad iväg. Bilen fick köra några varv innan funktionärerna lyckades komma fram och forsla iväg hojen.

Var det 4 ggr som safety car var ute på banan?

Nåväl, Petter höll sig på hjulen och körde bra. Det är det vi vill se.
 
Last edited:
Jävligt snabbt! Ska bli kul o se om man kan lyckas få in viasatt sport någon jäkla gång på telias bredbandstv : )
 
Grymt bra!
Hejja hejja imorgon nu, det fixar du!

/extra solbrända herr o fru säl. :)
 
Kul rejs, för en gångs skull utan safety car.
Bra kört Petter synd på släppet. Kul med så mycket TV tid!
 
Riktigt jävla spännande race. Skit kul o kika på!
Synd på bakhjulsläppet eller vad det var så Petter fick besöka sandfållan!
Nästa race då jävlar ; )
 
Aj då. Jag missade tävlingen men jag förstår att det inte gick vägen.

På't igen.
 
Vilket J***la Race! Helvet att han fick släppet, skrek så lill-willie började gråta här hemma!


Petter, du är så sjukt bra och har verkligen visat att det absolut inte är en omöjlighet att vinna trots den extra vikten!!!:Bugar:Bugar
 
flurram

Vilket J***la Race! Helvet att han fick släppet, skrek så lill-willie började gråta här hemma!


Petter, du är så sjukt bra och har verkligen visat att det absolut inte är en omöjlighet att vinna trots den extra vikten!!!:Bugar:Bugar



fan du va lite slirig igår hehe bakis idag då?
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top