Heja Kungen!

Kommunikation är aldrig fel även om det rör sig om diktaturstater. Ett besök behöver inte betyda att man stödjer regimen.

Sultanen lär tycka att kungen är en posör, han har ju inget att säga till om och får inte ens låta halshugga folk som kritiserar honom. :hihi

Det är sultanens bror som har bilsammlingen(som räknas som en av världens fetaste) Några av hanns bilar är t.ex. en Rolle i 18(24?)karat guld kaross, 7st McLaren F1, en i varje färg plus en av de 5st LM versioner som byggts :hihi

Knugens stora intresse är just bilar, så varför ska han inte få hälsa på där? ...hade jag också velat göra :4skrika

På tal om knugafamiljen. Såg att madde var förföljd av nåt psyko och är tvungen att gå omkring med livvakter. Bäst att hon kommer hit och får skydd av mig ett tag :hihi

berggren_martin skrev:
På tal om knugafamiljen. Såg att madde var förföljd av nåt psyko och är tvungen att gå omkring med livvakter. Bäst att hon kommer hit och får skydd av mig ett tag :hihi
tror jag vet vem psykopaten e.... :rolleyes:

K-Micke skrev:
Tydligen är Kungen intresserad av Sultanens bilsamling. :D

Ja, Bruneiledaren har ju en stor samling. Han hade väl världens enda existerande ferrarikombi, en svart 456 med fyra dörrar och baklucka. Kungen har ju bara två dörrar på sin 456:a, ha, ha.
Ägde han inte också bland annat den enda Bentley Java som någonsin tillverkats? Jag minns i alla fall att bilen var gräsligt grön till färgen.

Nyheter
En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8

Den 5 september blir Laxhol...

Tiotusentals körde Mälaren Runt