Hej!

Silver_B

Mopedist
Gick med
21 Feb 2005
Ort
Mora
Hoj
Rysk mini moppe (stella)
Ja man får väll lov att säga hej =D
jag är mopedist.
jag äger en rysk moped vid namn stella mini, jag har även ägt 2st andra mopeder tidigare (Yamaha fs1 och en puch maxi)

HEJ!!! :yoparty
 
Då hör du inte hemma här om du är ett moppe fucko :kocko :rofl
Nä det var kanske lite taskigt sagt,visst du kan äga dina mopeder men hoppas du har större intresse i motorcyklar och håller dej till det ämnet här på sporthoj.com.
Moppe fuckon brukar annars inte bli långvariga här och tur är väl det :)
 
R1 racer skrev:
Då hör du inte hemma här om du är ett moppe fucko :kocko :rofl
Nä det var kanske lite taskigt sagt,visst du kan äga dina mopeder men hoppas du har större intresse i motorcyklar och håller dej till det ämnet här på sporthoj.com.
Moppe fuckon brukar annars inte bli långvariga här och tur är väl det :)

bara för att ni e nå jävla dansande bananer på motorcyklar då! :banana :banana :banana
 
Silver_B skrev:
Ja man får väll lov att säga hej =D
jag är mopedist.
jag äger en rysk moped vid namn stella mini, jag har även ägt 2st andra mopeder tidigare (Yamaha fs1 och en puch maxi)

HEJ!!! :yoparty
Hej! Kul att du kunde stanna på en så kort visit! *BANNAD*

:hihi
 
Silver_B skrev:
bara för att ni e nå jävla dansande bananer på motorcyklar då! :banana :banana :banana

Ehh, va.. :va
Inge bra att börja med ett sådant uttalande, som måpefucko på denna sajt bör man nog inta en ödmjuk inställning till oss allsmäktiga (iaf är en det här) motorcyklister. :rolleyes:
 
suck!!! Hur bra är det då att vara en moppe fucko och ha en sån attityd??
sidan du befinner dig i heter www.SPORTHOJ.com och inte MOPPEFUCKO.com

Det finns några här inne som är unga och kör mopped men deras intresse är sporthojar och deras attityd är mycket mer acceptabelt än din. Därför om du vill vara kvar här bör du se över dina ord och intressen... annars är du välkommen och trycka på följande länk!!

LÄNK-->Silver_B
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top