Hej, vi har aldrig bott på hotell, kom och hjälp oss.

Hur som helst har dom ju en poäng....ordet dubbelrum är lite missvisande.
Men ja jävligt kul klipp måste jag säga! :D

Är man bekant med Svenska språket så framgår det tydligt att det bara är ett rum, eftersom det står "ett dubbelrum".

Det är ungefär som att man skulle ringa till pizzerian och säga "Hej jag skulle vilja ha en dubbelpizza". När man menar två pizzor.

:D:banana

...och här var en av anledningarna till att jag inte tittat på tv4 de senaste 3-4 åren.

Detta var inget annat än pinsamt. :död

Det där är nog dom två dummaste personer jag sett, vi har drivit hotell i 40 år i familjen och fått höra en del konstiga frågor från gäster men det där tar priset, herre gud!!

Dra åt helvet!
Kan tänka mig hur de ringer runt till alla vänner, bekanta och kollegor: Ikväll ska vi vara med på TV! Sjukt kul

Ja jävlar...:rofl

:rodnar :gråta

När dom inte ger sig..... kanske kan heta dubbelsäng.. *suck*

:död

Det är just därför jag vill att vi inför avancerade tester inför att skaffa barn. Det är synd om deras barn.

Är man bekant med Svenska språket så framgår det tydligt att det bara är ett rum, eftersom det står "ett dubbelrum".

Det är ungefär som att man skulle ringa till pizzerian och säga "Hej jag skulle vilja ha en dubbelpizza". När man menar två pizzor.

:D:banana

:hihi

Sant :D å andra sidan så när man pratar om lägenheter så säger man ibland att man tex söker "en tvåa" :gnissla

Dvs EN lägenhet med TVÅ rum! :näsblod :D

Beundransvärd kontroll och tålamod hos hotellportieren.

Som före detta hotellreceptionist kan jag säga att det där var ingenting. Och den där nästintill oemotståndeliga känslan att vara sarkastisk mot korkade gäster försvinner med tiden. Det blir som en andra natur att koppla på ett leende och tålmodigt förklara självklarheter för idioter.

Det är helt osannolikt hur många dumma (för att inte nämna snåla) personer man stöter på i hotellyrket.

Fasiken, jag tyckte mest att det var pinsamt och tragiskt... Nästan så det borde klippts bort. Det paret måste ju gå i exil nu.

Nyheter
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka