hej undrar om det finns fler än jag som har den nya modellen av tzr?

Om jag skulle välja en racing hoj skulle jag lätt välja aprilia rs, annars om det gäller supermotard så är det lätt aprilia mx som gäller ;).

Padde skrev:
Gamla TZR:en är inte ful...min åsikt

Liksom :va

Dom diskuterade snygghet och i jämförelse med miton så sa jag bara vad jag tyckte.. iofs tycker jag de flesta äldre sporthojarna inte är speciellt snygga!

Äsh, jag tycker de är de äldre sporthojarna som ÄR snygga. Större än 125cc då, för då är ju klart mito snyggast.

Vanish skrev:
Dom diskuterade snygghet och i jämförelse med miton så sa jag bara vad jag tyckte.. iofs tycker jag de flesta äldre sporthojarna inte är speciellt snygga!

Det blir inte mycket roligare när man KÖR för att man sitter på en snygg hoj... Det är marginellt... Därimot runt om kring är det kul o ha en snygg hoj, och framförallt för sin egen del... Men det är en annan sak...

EDIT, det har du inte sagt, menade inte det till dig, mer allmänt...

nicke skrev:
cRoC om du har lite nitromentan över så säg till ;)

Det säljer jag till högsterbjudande på moppenet :rofl Skämt åsido, huvudsaken är väl att man trivs med sin hoj. Sen vad andra tycker är ju bara att skita i :4skrika

cRoC skrev:
, huvudsaken är väl att man trivs med sin hoj. Sen vad andra tycker är ju bara att skita i :4skrika

:fakta
Så ÄR det :mattias

EDIT:
Okej då, det är kul när nån tycken ens hoj är fin, då skiter man inte i vad dom säger :D

sant, huvudsaken är att man trivs med den själv och tycker att den är fin, det är skit samma vad andra tycker, men visst är det kul när folk gillar ens hoj :) men alla har ju olika smak :tummenupp

Lindahl skrev:
sant, huvudsaken är att man trivs med den själv och tycker att den är fin, det är skit samma vad andra tycker, men visst är det kul när folk gillar ens hoj :) men alla har ju olika smak :tummenupp

Det är skitkul och höra att nån gillar ens hoj :fakta Fasen, man är nog allt en liten posör :D

*/ ?>
Nyheter
KTM firar 100 år av 6DAYS

KTM firar 100 år av 6DAYS® ...

Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Back