Hej på er!

  • Thread starter Thread starter Goofy
  • Start date Start date

Goofy

Guest
Hallå alla bakslangsfantaster.
Såg att ni var och lekte på min gamla favoritraksträcka vid mitt hus i Bialitt förra veckan.
Trodde jag skulle klara mig ifrån hojbegäret denna sommaren men ni gjorde det inte lättare.
Nu måste jag skaffa hoj igen,men frågan är vilken?
Har haft en Yama FZR 1000 som skar växellådan i 180(gav mig en djävla flygtur på motorvägen utanför HBG.
Sen blev det Importerad V-max från USA,därefter 2st TL1000S och 1 TL1000R.(snacka om att det gick att köra på ett hjul med TL!)
Och till sist hade jag en Honda XR600 som lekhoj.
Vad ska man satsa på om man vill ha en bakslangsvillig best.
Har hört att Bandit 1200 är bra att leka med(Går det med bara 98HK eller är det trimmat som gäller?)
Hur är Triumph Speed triple i ämnet.
Snyggast tycker jag att Z1000 är men den ska vara jävligt dyr att försäkra.
Sen finns det ju lite andra hojar som skulle vara intressanta såsom streetfighterombyggda R1 och CBR 954.
Ja, jag mottager glatt alla tips och synpunkter.
Jörgen
 
Med en R1a kan man snart köpa delar på ICA, om du ska lota köp en sån :tungan
 
Det var snabbt

Chii skrev:
Med en R1a kan man snart köpa delar på ICA, om du ska lota köp en sån :tungan


Det är bara det att jag är 2m lång och sitter lite dåligt på en R1.
Om den inte är byggd till streetfighter förstås!!!
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top