Hej på alla mc dårar

Nä faktiskt hade dom lovat bra väder - jag chatta lite med AndreasNo o vi kom överns om att träffas på onsdag oavsett väder me bågarna vid eurostop o ta en korv me pucko.

Vi får väl se frammåt tisdag - men blir de inge snö så gäller dejten - kl 17:30

Varför satsa på bottennapp när du kanske kan få så mycket mer :gnissla

Nog för att andreas är en forumsh****e och ansedd skribent men visst har du väl högre krav, aaaa han har MC KORT MED DÅ :pannkyss, nu slapp jag höra det igen från andreas ( men om jag känner han rätt så kommer det snart en annan gliring :tungan )

Kanske ska hälsa med, fast det tar jag en annan gång ^^

Haj o välkommen till Hajk! :D

Jag är inte snygg o så bor jag i Skåne så ingen idé o flörta med mig. Men guidad tur genom Skånska myllan kan jag ge :)

Jag är nästan besviken, knappt någon urspårad tråd alls.

Sen ska man väl säga hej: ehm Hej! Kul med fler Örebroare!

/perris

Jag har efter ett några år långt förhållande dumpat killen och köpt mc - och bäst av allt nu är det vår - en nästan ny Gixxer väntar på mig.

Senast jag körde mc var när jag var runt 20 men nu är det en ny vår på gång - några års avbrott gör en helt vild på att köra lite race.

Sitter nu på jobbet och övervakar 3 turboaggregat i testbädd - lite tråkigt händer inget me dom.

Finns brostugan träffarna kvar eller? Nått mc fik där alla träffas? - skulle va trevligt o få träffa några vildar o köra lite race me.

Det här är ju för bra för att vara sant! :rolleyes:

Last edited:
Varför satsa på bottennapp när du kanske kan få så mycket mer :gnissla

Nog för att andreas är en forumsh****e och ansedd skribent men visst har du väl högre krav, aaaa han har MC KORT MED DÅ :pannkyss, nu slapp jag höra det igen från andreas ( men om jag känner han rätt så kommer det snart en annan gliring :tungan )

Kanske ska hälsa med, fast det tar jag en annan gång ^^

:D
Du läste inte igenom tråden så himla bra va din kåtbock? HAHAHA :D

Ni som åker i örebro, åker ni aldrig neråt Pålsboda. Vi är ett gäng som åker där ofta under säsomg. Riktigt bra väg och missminner jag mig inte så är det väl bara 3-4 mil från örebro.

Ni som åker i örebro, åker ni aldrig neråt Pålsboda. Vi är ett gäng som åker där ofta under säsomg. Riktigt bra väg och missminner jag mig inte så är det väl bara 3-4 mil från örebro.

Jorå vi brukar köra neråt vid Hjortkvarn o runt där, riktigt go väg..
Så de e bara ni säger te i Örebro/Karlskoga-tråden när de e dags att ge sig iväg dit :)

Nä faktiskt hade dom lovat bra väder - jag chatta lite med AndreasNo o vi kom överns om att träffas på onsdag oavsett väder me bågarna vid eurostop o ta en korv me pucko.

Vi får väl se frammåt tisdag - men blir de inge snö så gäller dejten - kl 17:30

När är du i stockholm? :brynad

Haha, stackars X när han får se dig kasta dig ut på en "killsite" så fort han bar iväg sista flyttkartongen...

Välkommen !
Varför finns det inga såna mc åkande godingar som du häruppe...?
Trevligt i allafall..

*/ ?>
Nyheter
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Back