Hej och hå! Smyg läsare träder fram.

norda

Ny medlem
Gick med
20 Apr 2005
Hoj
2005, KTM 640 SM
God dagens! Fick denna länk av en kompis för ett tag sen.. Har varit inne här och smygläst en del, nu träder jag fram! :yoparty

Namnet är Fredrik och bor i Kramfors, är 22 år och jobbar med lego hyvling åt sca.. Ska köpa min första hojj nu i sommar och övningsköra på.. Skriver sen under vintertiden och kör upp nästa år.. Känns bra med en sommar övningskörning först.. Ser fram emot mkt hoj åka med tidens gång..

Allt från mig.

norda skrev:
God dagens! Fick denna länk av en kompis för ett tag sen.. Har varit inne här och smygläst en del, nu träder jag fram! :yoparty

Namnet är Fredrik och bor i Kramfors, är 22 år och jobbar med lego hyvling åt sca.. Ska köpa min första hojj nu i sommar och övningsköra på.. Skriver sen under vintertiden och kör upp nästa år.. Känns bra med en sommar övningskörning först.. Ser fram emot mkt hoj åka med tidens gång..

Allt från mig.
hej hej!

norda skrev:

Allt från mig.
Tjenare och välkommen :banana

Får man övningsköra innan man skrivit..? :confused Aja verkar som du har ett skoj jobb iaf! Välkommen ut ur garderoben! :banana

Välkommen!!
Inte behöver du övningsköra en hel sommar satsa på att ta kortet iår istället.

Nyheter
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025