hej o sån skit..

Cato

Just Cruisin....
Gick med
18 Aug 2003
Hoj
im on the prowl...
ny här vet ej om jag stannar beror på om jag blir övertygad mc-förare...
mitt största intresse är ju egentligen att döda (köra på) folk med mc.....
så det här känns lite som att umgås med fienden.. hoppas ni besannar alla mina farhågor och bevisar att ni alla är dryga jvlar...

kan vara trevlig ibland men bara när jag vill ha något.... :p

skall ju då köpa en sån där mc inom en snar framtid...

Välkommen. Du kommer att passa rakt in! Det där med att vara trevlig behövs egentligen inte, tar bara tid. Bättre att koncentrera sig på att vara dryg. Eller bara växa upp. Vilket som känns bäst för dig.

Låter som nån har förutfattande meningar om folk här... :rolleyes: Din attityd lär bli sågad på det här forumet innom en väldigt snar fram tid :fakta Vad är det som är SÅÅÅÅ negativt med att köra MC?Första intrycket är ju viktigast... :rolleyes: .. och hittills tycker jag du är ett spydigt skithål, men kan nog bli din allra bästaste vän om du vill. Välkommen till Sporthoj.com :tummenupp Hoppas din tid här bli kort och din försäkring dyr :hej

Ha kul!!

MVH // SimmPsi

Last edited:
SimmPsi skrev:
Låter som nån har förutfattande meningar om folk här... :rolleyes: Din attityd lär bli sågad på det här forumet innom en väldigt snar fram tid :fakta Vad är det som är SÅÅÅÅ negativt med att köra MC?Första intrycket är ju viktigast... :rolleyes: .. och hittills tycker jag du är ett spydigt skithål Men välkommen till Sporthoj.com :tummenupp Hoppas din tid här bli kort och din försäkring dyr :hej

Ha kul!!

MVH // SimmPsi

Finns det något negativt? (förutom försäkringen?) :squid

känsliga ni var... växa upp? inget för mig vill vara ung för evigt...
det är ju bara det att jag känner mig så naken utan fyra hjul.... måste gå ut hårt från början... så ser ni mitt mjuka inre senare...
jag är så dryg som man gör mig... framförallt om man tar mig på allvar...
:tummenupp

Therudeboy skrev:
Finns det något negativt? (förutom försäkringen?) :squid

Negativt om MC'n :confused: ..ska fundera på det.... :rolleyes: Bra med MC är Frihet,umgänge,Allmänt kul att vrida på rullen och en skönhet på 2 hjul och nu Negativa grejer...Försäkringen,elaka försäkringsbolag och Bilister som hittat ett körkort, förutom det sista är det UNDERBART att köra hoj!!! :tummenupp

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman