Hej! Ny på hoj men inte på sporthoj!

Goxx

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2008
Hoj
MT-09 2020
Hej allihopa!

28 årig nybliven stolt ägare till min första hoj,en gsxr1000 01a.
SÅÅÅÅÅÅÅ jävla fin :)

Bor fn i täby och har inget körkort, men jag var bara tvungen att köpa en hoj snabbt som fan.Har alltid varit en dröm för mig sen jag var snudd på spermie och först nu har jag haft råd.
Har planerat att ta KK väääldigt länge, nu dök hojen upp först och KK är på G!!

Har tittat runt en hel del här på forumet och fått en hel del info om allt jag behövt veta.

Ses på vägarna lite senare i sommar!

Grattis till den nya hojen, se nu till att boka in dig på en BKK så du lär dig att ha kul på hojen på rätt sätt.

Tack för välkomnandet!
Känns bra att va med här!

Broms o kurvkurs är prio ett så fort jag fått lappen så jag kan köra till banan såklart :)
Ska bli riktigt nice att få bränna runt och känna sig lite mer säker på vad man kan o inte kan, än så länge är jag lite skraj.Har inte varit över 6000rpm ännu hehe

Välkommen vet hur du känner det! Lycka till med KK, själv så har man ju klarat av den biten så nu är det bara en annan typ av KK som saknas! :)

Välkommen hit! Trevligt hojval också. Se till att köra med huvudet när du fixat lappen så det blir många säsonger :tummenupp

Tack för välkomnandet!
Känns bra att va med här!

Broms o kurvkurs är prio ett så fort jag fått lappen så jag kan köra till banan såklart :)
Ska bli riktigt nice att få bränna runt och känna sig lite mer säker på vad man kan o inte kan, än så länge är jag lite skraj.Har inte varit över 6000rpm ännu hehe

Fan va roligt... så grym känsla. Den känslan och självbevasrelsedriften försvinner ganska snabbt när man kört ett par mil. :gnissla

välkommen!
Ordna kortet så fort du kan!
Du missar kördagar as we speak! :tummenupp

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...