Hej..ny här på forumet.

tiran

Ny medlem
Gick med
8 Dec 2005
Hoj
Gsxr1000 k2
hej hej

alldeles ny här på forumet, vet inte riktigt vad jag ska skriva här. köpte mig alldeles nyss en Yamaha R6 att ha som första sporthoj, kanonfint ex som bara gått 730 mil. åsikter om mitt hoj val tas gärna emot men idiot förklaringar klarar jag mig utan :)

tiran skrev:
hej hej

alldeles ny här på forumet, vet inte riktigt vad jag ska skriva här. köpte mig alldeles nyss en Yamaha R6 att ha som första sporthoj, kanonfint ex som bara gått 730 mil. åsikter om mitt hoj val tas gärna emot men idiot förklaringar klarar jag mig utan :)

DU är ju helt :kocko :tomten som har köpt en R6 :D

Välkommen! Det här är en bra site att hålla koll på.
Per:squid

tiran skrev:
hej hej

Årsmodell?, vad gav du?, bild (på hojen då så klart).

Välkommen :tummenupp

tiran skrev:
hej hej

Hej och välkommen, Mkt fin Hoj.... Andvänd insidan bara så ska det nog gå bra :tummenupp

2fast4hjo: det är en 00:a, har tyvärr inte hunnit med nån bild än men det kommer. jag gav 55:- för den.

*/ ?>
Nyheter
KTM firar 100 år av 6DAYS

KTM firar 100 år av 6DAYS® ...

Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Back