hej ny här, kallt!!!

toby_81

CBR you R that you R
Gick med
21 Nov 2007
Hoj
honda cbr 600rr 06
skulle bara säga hej blev medlem idag,jag hämta min nya hoj o går och körde hem den för jag hade inget drag på bilen lite små kyligt var det he he men roligt , vänta på sommaren nu:)

välkommen,

du klickar på "min profil" och så ändra avatar och sen bläddrar du bara fram den bild du vill ha. tänk på att hålla dig inom storleken, annars kommer där inte upp nån bild

:tummenupp

Välkommen!
Fin hoj du skaffat. Tänkte själv köra en sväng till helgen om tiden & vädret tillåter.
Blev Alldeles för lite körande i somras.

välkommen.. e oxå ny här o väntar på våren... har sorgligt nog inte kört min alls än... :)

Välkomna båda två! Ha det så trevligt här.

välkommen och grattis :) Jag åkte mc här uppe i stockholm i måndags. Till och från jobbet och en liten sväng på lunchen. Var lite halt och jäkligt kallt på hemvägen hehe. Men man kan ju inte låta bli...

Välkommen:tummenupp
Det fins inge dåligt väder bara dåliga kläder:yoparty
Du får sitta och torr köra:D :D För snart är det sommar igen:tuttar

Går att åka året runt men man blir tydligen lätt förkyld :p Jag har varit hemma halva veckan efter att ha åkt hoj, polaren var ute nån timme igår och idag så verkar han vara sjuk haha. Jag klär mig inte ordentligt dock... antar att suget efter hojen är större än ens smartness :)

Går att åka året runt men man blir tydligen lätt förkyld :p Jag har varit hemma halva veckan efter att ha åkt hoj, polaren var ute nån timme igår och idag så verkar han vara sjuk haha. Jag klär mig inte ordentligt dock... antar att suget efter hojen är större än ens smartness :)

haa haa mmm precis lite kyligt att du kör nu ju hehe:D

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...