Hej med jer

Majse

Banerace är cool
Gick med
25 May 2007
Hoj
Yamaha R6'er
Har lige meldt mig ind på jeres forum, har fuldt med i et stykke tid og finder det interessant.. Jeg bor i DK og har haft MC kort i 12 år, men har kun kørt 100 % de sidste 2½ år.

Har lige været i Poznan for at kører på bane - mødte Johan og Håkon - Alias Json .. og Jenny som jeg desværre ikke fik snakket så meget med fordi jeg var lidt genert ) Hyggeligt og møde jer... Jenny fik jeg desværre kun udvekslet et par ord med ned af trappen om onsdagen.. håber vi får snakket noget mere sammen næste gang jeg tager til poznan.. for så er du der jo nok også.. hørte noget om at du gerne ville være instruktør af mine venner hvilket jeg synes ville være fedt.. :tummenupp

Nå, men jeg er en frisk tøs på 32 år.. Elsker at kører motorcykel, derudover er jeg frivillig i hjemmeværnet ( forsvaret ) og arbejder også med det til daglig.

Kør pænt derude... Der er mange der ikke ser os på 2 hjul, og alene i DK har det allerede dræbt 18 mennesker på 5 mdr. ØV.

:yoparty Välkommen! Men var aktsam, denna sida är starkt beroendeframkallande :D :tuttar :tuttar :hojsmilie

Hej hej, och välkomen !

Skönt att höra att du är frisk (och att du kör v-twin) :tummenupp

Hoppas att du aldrig kommer skriva något intressant eller läsvärt, pallar ej med att läsa danskan(eller norskan).

:)
Hoppas att du vil tage dig tid når jag vil skriva till forummet. Jag är da heller intet bra til svenska, men jag forsöker och man bliver bare bättre og bättre.. Jag vil forsöke att skriva så I kan forstå det..:tungan

Tack for jeres varme velkomst. Ganske vi vil mødes når jag triller på jeres veje..

:squid

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...