Bakken lukker i morgen, 11/9-2022

bonnel

Medlem
Gick med
29 Sep 2018
Ort
Limhamn
Hoj
Suzuki V-Strom
Hej. Bakken i Danmark lukker for denne sæson, og traditionen tro køres der MC optog fra Nørrebro til Bakken. Denne dag er en særlig MC-dag, og der er derfor gratis parkering for MC'er. Det plejer at være stort, og da jeg var med sidst, var der flere tusinde MC'er, der deltog. Danske MC-polis eskorterer. Hvis ikke det regner, tager jeg med, og der kører en mindre gruppe fra Kbh's lufthavn og til Nørrebro inden selve hovedoptoget fra Nørrebro starter. Hvis nogle er interesseret, kan vi evt. køre fælles over broen - skriv gerne her i tråden.

Om turen:


Til jer der skal mødes rundt omkring, så husk at dukke lidt op før mødetiden...
Der vil som sædvanlig være eskorte fra Nørrebrogade til Dyrehavsbakken via Tuborgvej og Strandvejen, og i år vil opmarchen ifølge Nordsjællands Politi starte fra kl. 16:30 med afgang mod Bakken kl. 19.00
Nordsjællands Politi opfordrer alle deltagende motorcyklister til at bruge deres sunde fornuft, køre efter forholdende og ikke være for aggressive, men være opmærksomme på de mange motorcyklister omkring en. Hvis man følger optoget og politiets eller Hjemmeværnets anvisninger, kommer paraden til at glide godt for alle.
Så pas på jer selv og hinanden , husk at se jer for !!!!!!!
Endvidere vil jeg gerne bede jer alle om at huske hvis der fra politiets side gives " grønt " lys for at køre over for rødt i et kryds at man følger deres anvisninger og IKKE STOPPE !!!!
 

Coola Ola

Progressiv klassicist
Gick med
10 Nov 2006
Ort
I verkligheten, idag
Hoj
Hembygge, SuperSport 950S
Fett.
Har inte möjlighet att vara med själv men kul när motorcyklister får visa upp sig och t.o.m. blir supportade av samhället. Själva körningen misstänker jag är begränsat spännande (gäller förvisso i princip all mc-körning i Danmark jämfört med typ överallt i Sverige ?) men för den goda saken hade jag gärna varit med.
 

bonnel

Medlem
Gick med
29 Sep 2018
Ort
Limhamn
Hoj
Suzuki V-Strom
Selve køreturen er spændende... Af flere årsager. Bl.a. bakkes turen op af politiet, og publikum tager optog på fortov og vinker, når man kører forbi. Alle kører i samlet trup, og politiet sørger for afspærring som ved Tour de France
 

Cowdriver

...." diobo' ragazzi quanti siete! "....
Gick med
9 Mar 2007
Ort
Halland
Hoj
Aprilia RS 250-98,Aprilia RSV4R-10, Aprilia RS660-21 Undrar vad det blir-32?
Det där ska jag skriva in i kalendern 2023!! Tack för tipset!
 

bonnel

Medlem
Gick med
29 Sep 2018
Ort
Limhamn
Hoj
Suzuki V-Strom
Så er det d. 31/3, at Bakken åbner med MC optog... hvis nogle er interesserede
 

bonnel

Medlem
Gick med
29 Sep 2018
Ort
Limhamn
Hoj
Suzuki V-Strom
Jeg tænker Burger King/Circle K lige før broen?

Jeg återkommer med tidspunkt.
 
Last edited:

bonnel

Medlem
Gick med
29 Sep 2018
Ort
Limhamn
Hoj
Suzuki V-Strom
Korrekt... Det ser ikke godt ud. Selvom det ikke regner, kommer der nok frost inden on i Danmark salter man bare der er risiko for frost, så det vil ikke være rart at køre.
 

bonnel

Medlem
Gick med
29 Sep 2018
Ort
Limhamn
Hoj
Suzuki V-Strom
Jeg springer fra i morgen. Det virker ikke til, at der bliver meget regn, men når man er tilbage i malmø, er temperaturen nok 3 grader, det er lidt for koldt for min søn, som vil skulle med. Hvis nogle vil derind (det kan anbefales, hvis vejret er ok), så kører man til Nørrebrogade fra syd og stiller op til kortege fra kl. 17. Kl. 19 køres der mod Bakken. Hvis nogen tager derind, så hav en god dag... Vh, Lars.
 
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top