Hej! Jag klarar inte mer. Hälsningar, Markus

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
Hej, jag klarar inte att läsa det här. Jag mår dåligt i kroppen, hjärtat bultar och det gör ont ända in i benmärgen. Mina händer darrar på riktigt. Om någon kan läsa detta så tycker jag det är ett tecken på något av följande:

a) enastående stark karaktär
b) anmärkningsvärt dåligt omdömde

Om ni inte klarar så bedömer jag att ni är som mig, trevliga och kloka människor.

Lycka till!

http://www.svd.se/nyheter/idagsidan/manligtkvinnligt/artikel_3199081.svd
 

Okej

Folkilsk
Gick med
30 Jul 2007
Ort
Södra Halland
Hoj
Moddad XJ600s
Öh!? Om det nu är så känsligt så skulle hon kanske inte ställa upp på kort införd baddräkt i en av Sveriges större tidningar va?
 

Yabba

Den som lever får se!
Gick med
8 Mar 2005
Ort
Kristinehamn
Hoj
KTM 1290 SAR -17, SÅLD KTM 990 Adventure -07, SÅLDSuzuki GSXR750 -90, SÅLDSuzuki GSXR750 -91, SÅLDSuzuki GSXR1000 K3.
Snart dags att starta ett land för alla 2håliga!
Så kan dom åka dit och slippa känna sig si & så........


Man blir förbannad!!
 

Peterlan

Gudomlig sporthojare
Gick med
30 Mar 2006
Ort
Gävle
Hoj
Gammal Funduro
Enda anledningen till att man skulle vilja stirra på dom där två i artikeln, skulle väl vara när man försöker avgöra vilket kön dom tillhör.
Den till vänster är nog en tjej, men den högra är jag osäker på. Jag tippar på att det är en kille som smugit sig in för att kolla på tjejerna.
 

JoUh

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Apr 2003
Ort
Norrkøping
Hoj
Tuono V4
Japp, och där kom precis det jag tjatat om länge:


"Anpasa er också!

Ni svenskar måste förstå att vi muslimer är många nu i detta landet, det är dags att ni också anpasar er till vad som är viktigt för oss. Det är detta som är demokrati."

Mohammed , 2009-07-14 12:15
 

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
Betyder det att man slipper dom resten av veckan kan det vara värt att dom får några timmar :tummenupp

Inte ens om varenda en satt i en simhall för all evighet skulle jag vara nöjd med att få min frihet begränsad i islams namn, (hur gärna jag än slipper se dem i deras rasistkläder).
 

Allstaar

Guest
Japp, och där kom precis det jag tjatat om länge:


"Anpasa er också!

Ni svenskar måste förstå att vi muslimer är många nu i detta landet, det är dags att ni också anpasar er till vad som är viktigt för oss. Det är detta som är demokrati."

Mohammed , 2009-07-14 12:15

Va? Du får gärna utveckla!
 

Oan

Aktiv Betraktare
Gick med
1 Sep 2005
Ort
Phoenix
Hoj
Honda CBR 125cc Repsol -06 (Till Salu), + Yamaha R6 -00
haha satt bara o tänkte på vad jag skrivit här innan på sh om vad dom gör här, tror det är 3 bad inom några mil som har testat på detta nu i sundsvall

Både burkinis och företeelsen kvinnosim väcker starka känslor hos många människor. När det tidigare i år beslutades att Alnöbadet i Sundsvall på prov ska ha speciella öppettider för kvinnor under hösten lät inte reaktionerna vänta på sig. Det blev en av vårens mest kommenterade nyheter på Sundsvalls Tidnings webbsida (i hård konkurrens med nyheten om att en av kommunens badplatser på försök ska vara naturistbad i sommar).

kan inte dessa ha ett möte med tjejerna som vill ha det topless (för det är ju också tillåtet på ett av baden i sundsvall) och mötas hallvägs och bete sig som alla andra? Argumenten som låg till grund för att jag tror det var njurunda skulle göra detta tyckte jag bara var skrattretande, inga kom heller när det väl blev av "Vi vill ju inte åka buss med männen ni får ordna sjuss det är det som är demokrati" Slagkraftigt detdär demokrati.
 

FettSnok

96% enligt läkaren
Gick med
22 Apr 2006
Ort
Där pepparn växer
Hoj
Aprilia RS660, Highland 950 SM
Det är detta som är "legitimt" statsövertagande.
Det börjar lite smått med hemspråk, sen blir det egna kyrkor, språk på vägverkets prov, Halal-slakt, simhallstid. Ett tu tre, vid ett demokratiskt val inte långt bort i tiden så är det ett parti av icke-förankrad anknytning som får majoriteten av rösterna. Då får svensson snällt rätta in sig. Inge mera fläsk i butikerna, det ska minsann fastas i en månad, frugan ska gå heltäckt osv osv.
Vi är snart där :eek:
 
  • Gilla
Reaktioner: R2

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
bete sig som alla andra?

Haha, dagens skämt. :tummenupp :lol

halal_hand_closeup-1.jpg


wtc-9-11.jpg


suicideBomberKid.jpg


Konsstympning_s.jpg


parisriotES2711_468x314.jpg


NYHETER-14s07-pela-9_92365w.jpg


islam-burka.jpg


stoning.jpg


hangingPA_468x481.jpg
 

Jojye

Perfektaste
Gick med
18 Jun 2008
Ort
Lund
Hoj
2K1 Triumph TT 600
Japp, och där kom precis det jag tjatat om länge:


"Anpasa er också!

Ni svenskar måste förstå att vi muslimer är många nu i detta landet, det är dags att ni också anpasar er till vad som är viktigt för oss. Det är detta som är demokrati."

Mohammed , 2009-07-14 12:15

Så hur kommer det sig att den muslimska världen inte kan anpassa sig men resten måste anpassa sig efter dem?
 

tHOORd

Ny medlem
Gick med
9 May 2006
Ort
Schtekholm
Hoj
Emmaljunga -09
Så hur kommer det sig att den muslimska världen inte kan anpassa sig men resten måste anpassa sig efter dem?

Det står säkerligen i koranen att det är vi som måste anpassa oss och inte dom. Om vi inte följer koranen så kränker vi dom.
 

Kvisten

Elektrikern
Gick med
13 Apr 2008
Ort
Skövde
Hoj
crm 125cc SMR, mxb och Hsun kinascooter
Så hur kommer det sig att den muslimska världen inte kan anpassa sig men resten måste anpassa sig efter dem?

Sant, procentuelt så är det fortfarande mer svenskar än invandrare.

Detta är sverige och så länge det är det så borde de anpassa sig till oss, inte tvärt om. Funkar det inte så är det alltid fritt att åka hem (I flesta fall).

Jag har inget ont mot invandrare och drar inte alla över en kant men det kan vara instälningen hos en del indevider/grupper.
 
Last edited:
Nyheter
BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Prövotid på AM-körkortet införs

En ändring i körkortslagen ...

2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

”Vårservice”!

Ibland hinner man inte rikt...

KTM 990 RC R på väg

KTM har presenterat prototy...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

KTM 990 RC R på gång

KTM har presenterat prototy...

Top