Hej Jag Är Ett Moppefucko

Christoffer.L

Ny medlem
Gick med
16 Jul 2003
Hoj
En blå nia
Som rubriken... det skriker moppefucko om dom

http://www.bike.se/forum/thread.php?t=19337

Jag bryter ihop, jag bryter fan ihop..åsså förklarar man lite och vad för svar får man, "Du Lindahl, dra dig ur det den här tråden fort som fan om du inte har något vettigare att säga!!"

När man försöker förklarar vad det handlar om,..snäälla kan nån utrota doooooooooooom! :fatta! :huvet

spectre skrev:
"du verkar bara vara ute efter bråk"

snart kommer nog " ska du ha stryk eller?"

humor humor :hihi

ja alltså, det är ju jävligt kul att läsa, för er, men för mig äre fan jobbigt blir psykiskt störd på sånt här,.... :tungan Tar bort mig från bike.se snart, pallar inte barnen

Man orkar verkligen inte sitta och förklara något för någon, känns som om inget tas på allvar där..

uggla skrev:
ja alltså, det är ju jävligt kul att läsa, för er, men för mig äre fan jobbigt blir psykiskt störd på sånt här,.... :tungan Tar bort mig från bike.se snart, pallar inte barnen

ta inte bort. tänk när du är deprimerad.. då går du bara in på bike.se och läser alla moppetrådar "hur trimmar man en moppe?" och "varför gör min drac 150 helt otrimmad?" eller klassikern " vad för trim ska jag ha på min aerox?"

då blir du genast på bra humör och garvar 1-2 timmar i sträck

Skippa den sidan helt och hållet. Man sitter bara och iriterar sig på alla trådarna där.

spectre skrev:
ta inte bort. tänk när du är deprimerad.. då går du bara in på bike.se och läser alla moppetrådar "hur trimmar man en moppe?" och "varför gör min drac 150 helt otrimmad?" eller klassikern " vad för trim ska jag ha på min aerox?"

då blir du genast på bra humör och garvar 1-2 timmar i sträck

haha jo, sjukt alltså...Klarar inte av den mer, dom borde dumpa moppeforumet, aja sova nu gnatt pojkar!

uggla skrev:
Som rubriken... det skriker moppefucko om dom

http://www.bike.se/forum/thread.php?t=19337

Jag bryter ihop, jag bryter fan ihop..åsså förklarar man lite och vad för svar får man, "Du Lindahl, dra dig ur det den här tråden fort som fan om du inte har något vettigare att säga!!"

När man försöker förklarar vad det handlar om,..snäälla kan nån utrota doooooooooooom! :fatta! :huvet

Var det altså du som var Lindahl?

uggla skrev:
jepp, föröskte knäcka han, hackade på allt dom sa :tungan

Jo, det är ganska moget det oxå.
Hur går det med köpet av den "Fabrikstrimmade tävlingshojen med 160hk och ett fett slipon på" föressten? Appropå ingeting allså.

soppatorsken skrev:
Jo, det är ganska moget det oxå.
Hur går det med köpet av den "Fabrikstrimmade tävlingshojen med 160hk och ett fett slipon på" föressten? Appropå ingeting allså.

okej, förlåt du är bäst jag är sämst jag är ett moppefucko du är rossi...

En kompis som äger den, ska köpa den nästa sommar, jobbar som en galning för att få råd med den och försäkring, måste jobba på vartenda lov och var 3e helg typ, pratade med han förra helgen, ska få åka med nån gång och provköra den framöver, han ska inte sälja den heller, alltså inte nu, han håller den åt mig :tuttar

160hk? 180 :D säger han, inte jag, jag vet inget, sa bara det jag hört..Ska föröska fixa lite bilder på den =) Hur som helst även om det inte är så mycket kusar i den så är det mycket,..Har för mig att han kört hojen i en bänk, vet inte säkert, ska åka ner till han och hälsa på han till veckan kanske.

Lindahl: du kan ringa mig om det är knas, jag svär len på din mammas mustasch :)

något fel med donkenraggare eller? :D

Last edited:
Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...