Hej Hej!

AeroSol

V-twin for victory!
Gick med
28 Jan 2005
Ort
Sydväst om Stockholm
Hoj
Honda Transalp ´03
Hej Hej!
Ja, jag erkänner:
Jag är ny, har inget kort, har ingen hoj. Men intresset finns! :hihi
Hoppas inte Swedie kastar ut mig... :4skrika :4skrika
 
VÄLKOMMEN OCH HEJ DÅ!!?! :7peta
 
välkommen.

Alla måste nog börja någonstans du vet. Intresset är steg1 sedan har du ett par steg kvar :D
 
Detta till ALLA utom trådens skapare :fatta!

Välkommen Student, Jag pluggar själv. Bra med lite BILDAT folk här för omväxlings skull
 
SvartR1a skrev:
Detta till ALLA utom trådens skapare :fatta!

Välkommen Student, Jag pluggar själv. Bra med lite BILDAT folk här för omväxlings skull
:fatta! :fatta! :fatta! :fatta!

En gång til
 
yonsson :fatta!
Höna Power :fatta!
GoodAlien :fatta!

Jomän... Jag har ju köpat en hjälm iallafall... :tungan

t_97.jpg
 
Last edited:
Innan du vet ordet av så står det en hoj i garaget flickvännen gnäller då du bara kör hoj, Försäkringsutgifter blir odrägliga, Du blir ovänn med polisen, Och massa annat kul. Hojlivet är glamoröst :rofl
 
SvartR1a skrev:
Innan du vet ordet av så står det en hoj i garaget flickvännen gnäller då du bara kör hoj, Försäkringsutgifter blir odrägliga, Du blir ovänn med polisen, Och massa annat kul. Hojlivet är glamoröst :rofl


Ja livet är fint!!?!
JA och det med MC, den kommer med tid bara intresset är der.
SÅ valkommen
 
Last edited:
SvartR1a skrev:
Detta till ALLA utom trådens skapare :fatta!

Välkommen Student, Jag pluggar själv. Bra med lite BILDAT folk här för omväxlings skull


Finns väl ett gäng såna här?

Men bara för att man pluggar betyder det inte automatiskt att man klassas in som bildad.....
 
Både hjälm och intresse! :yoparty
Då e det bara en halv förmögenhet kvar!
Välkommen!!!!!!!!!
 
Som du ser... kärlek börjar med bråk... välkommen får jag säga och välkommen till dårhuset... här bråkas de och skojas det och diskuteras det allt möjligt... :banana
men först av allt...

Se till och skaffa dig hojkort annars
bangin.gif
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top